Moeder schrijft kaartje: baby verdrinkt in bad
AMSTERDAM - Een negen maanden oude baby is verdronken in bad terwijl haar moeder beneden een verjaardagskaartje zat te schrijven.
Moeder Elwira Moroz (32) had het meisje in een speciaal badzitje gezet en was even weggelopen om achter de computer een verjaardagskaartje voor haar man te maken. Baby Mia gleed echter uit en viel voorover in het water. Toen de Britse weer in de badkamer kwam was het kind al verdronken
:kaars: arm kindje!! En arme moeder. Het is gewoon oerstom wat ze deed maar hiermee moeten leven lijkt me een verschrikking!
ik word er gewoon naar van…
Vreselijk :kaars:
Ik snap gewoon niet dat mensen hun kindje zonder toezicht in het badje laten zitten, met of zonder badzitje!!
verschrikkelijk
:kaars: :kaars:
ik snap dat niet, alleen in bad laten
Ik snap het ook niet, maar ze zal het vast niet bewust gedaan hebben lijkt mij… Arm kindje, arme moeder, arme vader…
Ohhh wat een arm kindje zeg, krijg er gewoon kippevel van.
Maar je laat je kindje toch niet alleen in bad zitten :wall:
Wat een naar bericht.
het zal je maar gebeuren ! :shock:
wat een nachtmerrie voor iedere betrokkene…
voor baby Mia :kaars: :kaars: :kaars:
liefs
Gerda
:shock: Verschrikkelijk!
Snap niet hoe iemand dit kan doen, ik vind het verschrikkelijk voor die vrouw hoor… maar hoe kun je nou zo dom zijn, dat snap ik echt niet :wall:
jakkes, ik word er koud van!
hoe krijg je het voor elkaar om zo’n klein kindje alleen te laten?
je kunt toch nooit vertrouwen op zo’n zitje?
ik kan hier met m’n hoofd echt niet bij!!
@DreamingOn wrote:
Ik snap het ook niet, maar ze zal het vast niet bewust gedaan hebben lijkt mij… Arm kindje, arme moeder, arme vader…
niet bewust gedaan hebben???
Ze heeft niet bewust gebadderd misschien…
Ik vind het echt een domme actie. Geen “ongeluk”… sorry… Dat je een badderende baby alleen laat voor een kaartje maken op de pc… :doh:
Erg… ik hou verder mijn mond maar :silenced:
RIP kleine vlinder…
Hoe vreselijk het ook is,toch zijn er hier ook moeders die hun kind in bad laten zitten zonder toezicht…is een topic over geweesst hier…er zijn er zat die even de was eruit halen,en zeggen dat ze alles wel horen…
ik weet uit ervaring dat je een kind dan niet hoort…die geven zich over,vechten niet tot een jaar of 2,5…ben zelf badjuf en teveel ellende gezien…maar hier zijn er toch ook wel moeders,hopelijk hoeven ze dit nooit mee te maken…
@preggie wrote:
@DreamingOn wrote:Ik snap het ook niet, maar ze zal het vast niet bewust gedaan hebben lijkt mij… Arm kindje, arme moeder, arme vader…
niet bewust gedaan hebben???
Ze heeft niet bewust gebadderd misschien…
Ik vind het echt een domme actie. Geen “ongeluk”… sorry… Dat je een badderende baby alleen laat voor een kaartje maken op de pc… :doh:
Erg… ik hou verder mijn mond maar :silenced:
RIP kleine vlinder…
Nee ik ben het wel met je eens, dat zeker. Maar ik denk niet dat ze bewust haar kind heeft laten verdrinken, dat bedoelde ik er mee. Ik zou mijn kind ook nooit alleen laten, sowieso. Maar daar hoef je mij niet zo op aan te vallen, dat is nergens voor nodig.