Moeder reuzengezin weer zwanger

Wow, dat zijn er wel erg veel, wel gaaf :stuck_out_tongue: . Over de zwangerschapen bevalling zou ik mij geen zorgen maken (3 makkelijke zwangerschappen en heerlijke bevallingen gehad) en ook mijn figuur: heb alweer hetzelfde figuur als toen ik 14 was… (Heb tenminste dezelfde rijbroek van die tijd weer aan 8) )



Maar het lijkt mij wel pittig hoor, jee. Met drie kids kom ik soms al handen te kort, en heb het gevoel dat ik hun tekort doe. Met zoveel kids kan je toch geen individuele aandacht geven? Je hebt dan echt dag en nacht werk…

Mijn vader had een buurvrouw die heeft 26 kinderen gekregen. Daar at vader eerst met dertien kinderen en daarna moeder met de andere dertien, anders hadden ze geen plek voor iedereen.



Die moeder is een aantal jaar geleden overleden, was in de negentig en nog hardstikke slank. Mijn moeder was bij die uitvaart aanwezig, de mensen konden niet eens allemaal in de kerk. kinderen, partners, kleinkinderen, achterkleinkinderen… en dan al die kinderen van voor de wegwerpluiers.



Hoe leuk ik kinderen ook vind, 26 keer zwanger zijn en bevallen lijkt me helemaal niets.