Moeder laat peuter verhongeren

Uitgegeven: 11 april 2008 14:41

LUIK - Een moeder uit Angleur bij de Belgische stad Luik heeft haar peuter opzettelijk laten verhongeren. De alcoholistische vrouw verklaarde dat haar zoontje niet gewenst was. Ze voelde zich in de steek gelaten, omdat haar partner in het buitenland werkte.

De vrouw had dinsdag ontdekt dat haar 21 maanden jonge zoontje levenloos in zijn stoeltje zat. Ze belde twee uur later naar de hulpdiensten. Autopsie wees uit dat het lichaam van de peuter geheel geen vet bevatte, aldus justitie vrijdag.

De vrouw is gearresteerd. Ze riskeert een celstraf van tien à zeventien jaar. Haar drie andere zonen zijn overgeplaatst.

(c) ANP .

Onvoorstelbaar.....geen woorden voor

Ik las het net en wilde het hier idd ook komen plaatsen.

Ik ben er misselijk van en zó verdrietig! Arm kindje… :cry:

wat erg zeg. Ben er ook helemaal van ontdaan… :cry:

Oohh wat erg krijg het er koud van. :frowning:

Sjucht… waarom???

me hart :cry:

Je zult er maar geboren worden. Ik snap werkelijk niet dat mensen zo kunnen omgaan met hun eigen vlees en bloed.

Echt erg weer, arm ventje :cry: .

@Renee74 wrote:

Je zult er maar geboren worden. Ik snap werkelijk niet dat mensen zo kunnen omgaan met hun eigen vlees en bloed.

Echt erg weer, arm ventje :cry: .

dat snap ik ook niet en gelukkig maar!

:cry: :cry:

echt vresselijk!

Ik hoorde op de radio dat ze nog meer kinderen heeft…

Ik hoop dat ze wegrot in de cel…

Ja die zijn nu uit huis geplaatst. Gelukkig maar.

Zo erg weer dit. Ongelooflijk dat men zoiets kan doen en in staat is om zoiets te doen. Zij is ziek ,gestoort. Bah

Zij moet als straf hetzelfde ondergaan.

Ik zou bijna zeggen, lever haar hier maar af… Bij een paar KoKdames en heren… Geloof niet dat ze het heel gezellig gaat vinden…

Wat een zieke geest moet je hebben om zo om te gaan met je eigen vlees en bloed… Wat erg…

Verschrikkelijk!!!

maar ook zo onvoorstelbaar! Wat voor een mens ben je dan???

hier kan ik wel om janken, word er gewoon naar van :cry:

Kan hier echt boos over worden :evil:

Wou nu dat ik ffen rechter was: uitspraak: Laat haar lekker verhongeren :twisted:

ik schrok ook erg van het nieuws, mijn manneke was bijna zo oud :shock:

zo’n vrouw moeten ze direct steriliseren en laten weg rotten in het cel zonder eten vooral.

maar maakte me ook kwaad om de jeugzorg want die is in mijn ogen ook strafbaar. alle kids uit huis halen en het meest kwetsbare kind zo’n kleintje van 2 bij haar laten zitten.

Zo’n kind had nooit hoeven verhongeren als zei zicht op de zaak hadden gehouden :evil:

Heel erg.

En triest voor het kind dat er blijkbaar ook niemand in hun omgeving was die hem kon helpen. Geen familie oid die er zicht op had of instanties die toch door hadden moeten ehbben dat zo’n vrouw flink de weg kwijt is of verslaafd of wat dan ook.

Wat een eenzaamheid.

Die moeder is ws psychiatrisch heel erg de weg kwijt. Ik gun haar niet hetzelfde maar wel een behandeling.

wat erg!!!1 :frowning:

en dan nog wle opzettelijk, vind het echt oonvoorstelbaar, arm jongentje en wat een geluk dat de andere uit huis zijn geplaatst