Moeder laat kleuter sigaret roken

Moeder laat kleuter sigaret roken

Een Britse vrouw is tot 40 weken voorwaardelijk veroordeeld omdat zij haar 3-jarige zoontje een sigaret liet roken. Tijdens het proces werd een filmpje getoond waarop te zien is hoe de jongen een sigaret pakt, hem zelf aansteekt en een trekje neemt. Zijn moeder zit naast hem, voert een telefoongesprek en lijkt het allemaal best te vinden. De vriend van de moeder had het filmpje gemaakt met zijn mobieltje en aan een sociaal werker laten zien. Volgens de rechter is duidelijk dat de kleuter een ervaren roker is.

[Bron: http://www.rtlnieuws.nl]

:wall: :wall: :wall:

Gelezen ja… 40 weken??? tis toch niet te geloven… :shock: wat is nou 40 weken???

Rare mensen lopen er op deze aardbodem… :shock:

NOU JA :evil: :evil:

wat bezielt die moeder

Mijn moeder heeft dat bij mij ook gedaan… :shifty: :wall:

Ik was ook 3 en zeurde haar de kop gek…

1 trekje en ik was meteen genezen. (voor dat moment)

Ik kan het me zelfs nog herinneren :?

Ik was uiteraard geen ervaren roker op mijn 3e zoals dit jongetje… :?

Ennnn het is een rare manier van ‘laten voelen’… want vanaf mijn 15e tot mijn 20e ben ik echte kettingroker geweest :naughty:

Maar ja, het moge duidelijk zijn dat er rare moeders op deze aardkl**t rondlopen :frowning:

Mijn moeder heeft dit ook gedaan: puur om te laten voelen hoe vies het is. In de eerste instantie blies ik ook in de sigaret, en toen ik daarna een hijsje na, ging ik bijna over mijn nek! Dit is mij nog heel lang bijgebleven, maar toch ben ik in mijn 20e begonnen met roken… (en ook weer gestopt :wink: )

Maar dit is wel ff een ander verhaal: je kind zo een sigaret op laten steken, terwijl het je niets doet. Zeker het idee dat hij het vaker heeft gedaan…

ok je kind een haaltje geven in de hoop dat het erna genezen is gaat nog soort van

maar gewoon blijven telefoneren terwijl je kind van 3 een sigaret van je pakt en gewoon aansteekt alsof het de normaalste zaak van de wereld is :shock: :naughty:

Niet alleen die sigaret, maar een kind met een aansteker laaten spelen :shock: Sterker nog, een aansteker aansteken!!!

Nee, rare mensen zijn er op de wereld…

Wat n vage lui hier zeg :shock:

Dat doe je toch niet :naughty: