"Iedereen verdient een tweede kans. Ze hadden gelijk toen ze mijn vorige kinderen afpakten omdat ik ze verwaarloosde, maar ik ben nu veranderd. Ik ben kalmer geworden", zweert Winters in The Sun..
De vrouw was al een groot deel van haar leven zwanger, maar mocht geen enkele van haar dertien kinderen houden. En dat is maar goed ook vindt haar zus. Volgens haar zou het beter zijn als ze gesteriliseerd wordt. Winters zelf vindt dat onzin. De vrouw die als kind zelf in een instelling verbleef, vindt dat ze een tweede kans verdient en ze beschuldigt sociale werkers ervan dat ze niets ondernemen om haar droom te realiseren: een gezinsleven met haar partner, Tony Housden.
'Kotsmisselijk'
"Ze wist dat haar baby's elke keer afgenomen werden en toch bleef ze maar zwanger worden. Toen ik haar vroeg waarom ze het deed, antwoordde ze dat het haar geen bal kon schelen. De overheid zou toch voor haar kinderen zorgen", aldus zus Louise Walls. "Ze heeft me gezegd dat ze alleen wil stoppen met kinderen maken als ze haar baby's mag houden. Haar houding en gedrag maken me kotsmisselijk", besluit ze.
Nou sorry hoor, dit gaat mij toch ook te ver..... :think:
"Tot ik er 1 mag houden....." :doh:
Weet je…deze dame is geen uitzondering…helaas…al gaat ze er wel heeeeeeeeeeeeeeel ver in hoor…14x zwanger…arme kindjes…14 broertjes of zusjes en geen normaal gezamelijk gezinsleven…
En ze verdient idd een 2e kans…maar GEEN 14e! Klaar!
"Iedereen verdient een tweede kans. Ze hadden gelijk toen ze mijn vorige kinderen afpakten omdat ik ze verwaarloosde, maar ik ben nu veranderd. Ik ben kalmer geworden", zweert Winters in The Sun..
Na 13 kinderen is ze dan eindelijk kalmer geworden...tjonge jonge...
Vervelend is wel dat als dit met een nieuwe partner is en het gaat idd goed met haar nu,dat ze nog haar zon zou kunnen krijgen ook....
Helaas bestaat hier geen wet tegen......elke keer weer moet er aagetoond worden dat deze dame idd gek is.....ze hoeven maar 1 iemand te treffen die het nog gelooft ook...erg jammer...maar in dit geval zou het me flink verbazen...
ik ken een kind van zo’n moeder uit nederland… meisje heeft meer dan 8 broertjes en zusjes, en geen woont thuis… meisje is nu bijna 20… en haar moeder is weer zwanger… dat doet pijn…