Moeder bevalt van een 8-ling!

ik weet niet of het dezelfde vrouw was. Ik denk het niet.

heel apart zeg dit verhaal…

ben ook wel benieuwd hoeveel embryootjes ze heeft terug geplaatst gekregen :think:

maar ja ms houdt ze gewoon heel veel van kinderen…maar het is wel wat onverantwoord…hoe kan je je aandacht verdelen over al die kindjes :think: waarbij er ook 3 extra zorg nodig hebben ivm handicap??

wel knap dat ze in leven zijn nog…langst levende achtling ooit…dus dan schrijf je ook geschiedenis…en ze zal dan wel geld krijgen enzo voor de opvoeding. blijkbaar is een vrouwenlichaam daar toch op gebouwd pfff

Wat ik niet snap is dat ze vruchtbaarheids behandelingen heb onder gaan terwijl ik ook weer ergens gelezen heb dat ze een alleenstaande moeder is dus dat snap ik dan niet geheel :think:

het feit dat een alleenstaande moeder een vruchtbaarheidsbehandelijk ondergaat vind ik niet zo verwonderlijk.

Wel dat ze er zoveel hebben terug geplaatst…

ik vind dat wel verwonderlijk want ze kon met die 6 kinderen al amper rond komen daar zijn ook zo veel protest op gekomen.

en hoe wil jij vruchtbaarheids behandelingen doen als je geen partner heb ??? ja je kan een donor hebben maar dan snap ik nog niet dat ze daar aan begonen is ze heeft er al 6

kijk, ik ben het absoluut met je eens dat het gewoon echt not-done is hoor! 6 kinderen is al veel…jemig, ik heb er 3 en dat is al veel :wink:

En het is ronduit belachelijk dat ze er nog 8 bijkrijgt…

Maar in Amerika is (helaas) meer mogelijk en daar heeft ze dus handig gebruik van gemaakt… Ik heb elders trouwens gelezen dat ze wel een partner heeft :think:

Maar ja, het blijft speculeren.