Moeder baart stomdronken baby

't moet niet gekker worden! :shock:



Klikkerdeklik



Edit Mel: link toegevoegd

Wie was dronken, de moeder of baby?

Verdoofd wel lekker als het de moeder is :lol:

Ik heb hem even voor je verplaatst.

Wellicht kun je ook nog even het artikel of de bron plaatsen?



Dit is een beetje te weinig informatie om je mening over te kunnen geven. :wink:

@Miepel wrote:

't moet niet gekker worden! :shock:



Klikkerdeklik



Edit Mel: link toegevoegd




Hoe zo moet het niet gekker worden, dit is toch niet bepaald iets nieuws. Volgens mij kunnen ze in de oost-bloklanden sowieso wel behoorlijk zuipen en echt niet alleen goed gestookte alcohol. Het verbaast me niets dat daar dronken babies af en toe geboren worden.



Hier worden toch af en toe ook verslaafde babies geboren.

@Bella wrote:

@Miepel wrote:
't moet niet gekker worden! :shock:



Klikkerdeklik



Edit Mel: link toegevoegd




Hoe zo moet het niet gekker worden, dit is toch niet bepaald iets nieuws. Volgens mij kunnen ze in de oost-bloklanden sowieso wel behoorlijk zuipen en echt niet alleen goed gestookte alcohol. Het verbaast me niets dat daar dronken babies af en toe geboren worden.



Hier worden toch af en toe ook verslaafde babies geboren.




Vast…maar betekend niet dat het normaal is, vind ik.

Ik vindt het ook niet normaal maar hier op kok wordt wel vaker geroepen van het moet niet gekker worden, alsof bepaalde grenzen verlegd zijn. maar hoe triest ook het zal daar wel vaker voorkomen.

@Miepel wrote:

@Bella wrote:
@Miepel wrote:
't moet niet gekker worden! :shock:



Klikkerdeklik



Edit Mel: link toegevoegd




Hoe zo moet het niet gekker worden, dit is toch niet bepaald iets nieuws. Volgens mij kunnen ze in de oost-bloklanden sowieso wel behoorlijk zuipen en echt niet alleen goed gestookte alcohol. Het verbaast me niets dat daar dronken babies af en toe geboren worden.



Hier worden toch af en toe ook verslaafde babies geboren.




Vast…maar betekend niet dat het normaal is, vind ik.




Yep,die worden hier ook geboren. Ze gaan dan alleen niet zonder slag of stoot zomaar met mama mee naar huis voor een gezellige kraamtijd…over het algemeen plakt het ZH er nog wat daagjes opname aan vast, in afwachting van onderzoek…(incl melding).

Kortom, het is en blijft niet normaal.