Moedeloos

Ik sluit me bij marieke aan, wij zijn ook aangesloten bij een groep tandartsen en als je toevallig al die tandartsen belt word je doorverbonden naar 1 dienstdoende tda. In een grote stad zijn meerdere groepen dus de kans is klein dat er maar 1 dienstdoende tda is.

Ik vind het wel een slechte zaak dat hij niet meteen zei dat jullie konden komen…bij een trauma vooral een kind laten we ze meteen komen en zullen de rest van de patienten helaas moeten wachten. Foto’s worden dan ook gemaakt om later weer een nwe foto te maken om te kijken of de situatie stabiel gebleven is.

Odin heeft dit ook gehad, helaas is 1 voortand flink verkleurd maar daar is niks aan te doen, dat is wachten op het wisselen.

Controleer regelmatig het tandvlees door de lip omhoog te duwen en te kijken of je geen bultje(s) ziet anders meteen aan de bel trekken.

En als laatst neem contact op met je eigen tda en uit je ongenoegen over de werkwijze van die dienstdoende tda.

Wij zouden zoiets graag willen weten want als dat vaak zou voorkomen zouden wij deze tda niet meer als dienstdoende tda voor onze patienten willen hebben.

Sterkte!

:shock: :shock: :silenced: :silenced: :hug:

Vandaag naar onze eigen tandarts geweest. Afgebroken tand is tóch niet afgebroken (hihi) maar inderdaad terug omhoog de kaak in gedrukt.Een voortand zit nu echt nog aan enkele wortel draadjes vast en die moet Senna er eigenlijk zelf uit gaan wiebelen. Hopelijk gaat deze er dus binnenkort uit. De ander voortand lijkt mee te vallen en staat een beetje scheef. TA heeft et goed bekeken en wat schoon gemaakt. Heeft daarna vooral even naar ons verhaal geluisterd en vond het inderdaad een vervelende gang van zaken. A was mee, dus ik weet eigenlijk niet of de TA het nog met desbetreffende TA gaat bespreken. Hij vond het vooral een gemiste kans om de nasleep van het ‘trauma’ dat Senna heeft opgelopen te beperken. Senna heeft hier 1,5 uur bloedend moeten zitten wachten totdat ze bij iemand terecht kon. Dat op zich is volgens onze tandarts al best heftig voor haar geweest.

Senna is ontzettend flink geweest en het gaat goed met d’r. Ze eet weer goed, nog geen harde zaken die ze af moet bijten. Ze wiebelt nu al voorzichtig aan haar tand en ik mocht hem vanavond al poetsen. Hopelijk gaat ie er vlug uit, dan is ze dat vervelende en belemmerde gevoel ook kwijt.

vind jullie reacties wel echt heel lief hoor!

Natascha, bedankt voor je tips, zal ze zeker ter harte nemen!

Knuffel voor je meisje. Wat een vreemde gang van zaken. :?

Fijn dat jullie eigen tandarts de tijd voor jullie nam, jullie dochter goed benaderde en naar jullie geluisterd heeft.

Nog fijner is dat het redelijk goed gaat met jullie meisje.

Hopenlijk komt die tand er snel uit, dan is ze idd al veel kwijt, een losse tand is niks (volgens Anne, die er nu 6 gewisseld heeft en nummer 7 los heeft zitten :? :wink: ). Veel sterkte voor haar :hug: