moe......

Hai Reat,

Wat die uitputting betreft heb je helemaal gelijk.

Het probleem is alleen dat ik nu al zo vaak ziek ben geweest in de korte tijd dat ik hier werk… als ik nu ziek ben weet ik zeker dat ik deze baan kwijt ben.

We hebben het geld nu echt heel erg hard nodig, en solliciteren met mijn spierwitte kop en wallen onder mijn ogen zie ik eigenlijk ook niet gebeuren (de tranen springen al in mijn ogen als ik er over nadenk dat ik hier aan zou moeten beginnen)

Het bedje verzetten ivm straling hebben we al geprobeerd en de ostheopaat hebben we ook al gehad.

Dat was in de tijd dat ze zo vreselijk veel huilde. Uiteindeliojk bleek het inderdaad het KISS synroom te zijn geweest. Nu huilt ze nauwelijks… alleen als ze honger heeft of moe is. Het is een vreselijk lief en tevreden kindje. Maar die nachten… die breken ons echt vreselijk op…

Heb wel heel erg goed nieuws wat het slapen betreft…

Ik heb Pumba haar methode gisteren weer toegepast. Ik heb de laatste fles zelfs al om 21:00 uur gegeven… en ze werd vanmorgen pas om 06:45 uur wakker!!! :thumbup: :thumbup: Ze is vanacht wel even wakker geweest, maar aan haar huiltje te horen was het niet een driftig “ik wil mijn eten… en wel NU!!!” huiltje.

Ik heb haar een aai over haar bolletje gegeven en daarna sliep ze vrijwel meteen weer.

Nu maar duimen dat het geen toeval is…

Ben in ieder geval wel erg blij.

Ben bij lang na nog niet wakker. 1 nachtje van +/- 7 uur maakt niet echt heel veel verschil. Maar mentaal is dit echt een overwinning…

Dus Pumba… als ze morgen weer zo laat wakker is ben ik officieel een grote fan van je hoor :mrgreen: :mrgreen:

Jij heb tje goede daad voor deze week dan zeker gedaan :thumbup:

Weet je wat nou zo wrang is… ik heb voor mijzelf voor morgen een dagje weg met een vriendin geregeld… helemaal goed natuurlijk. Maar mijn man is dan wel alleen thuis met de kinderen. En hij zit er ook helemaal doorheen.

Ik weet in mijn hoofd dat ik gewoon van dat dagje moet gaan genieten zodat ik er weer wat beter tegen kan. Daar heeft mijn man dan ook baat bij.

Maar het voelt helemaal niet lekker om hem met al het werk en al die drukte achter te laten… en dat ik dan een leuke dag heb :?

Mijn man blijft maar benadrukken dat ik het er lekker van moet nemen… maar toch knaagt er iets aan me.

Wat ben ik een zeikerd he :smiley: :smiley: Heb ik een leuke dag voor mijzelf… maak ik er toch nog een probleem van… :roll:

Goed te lezen dat ze doorgeslapen heeft! En graag gedaan hoor, :oops: ervan :lol:

En morgen gewoon genieten hoor! Je man zegt het zelf ook en de volgende keer mag je man lekker een dagje genieten :wink:

Veel plezier alvast!

Moest je even pb-en :oops: ben helemaal opgetogen. Dit is voor het eerst in maanden dat ze zo lang heeft geslapen… dat kan toch haast geen toeval zijn :smiley: :smiley:

@Happy mommy wrote:

@veertje wrote:
There’s nothing I can say, Mn meisje is 1,5 and same probleem tot verkort 3x per nacht :zzz:

:shock: :shock: :shock: :shock:

…en dan dacht ik dat ik het zwaar heb…

Ik kijk nu trouwens echt scheel als ik me ontspan. :shifty:

Hoeveel jaren van je leven kost deze periode :zzz: :zzz:

Dat je schattings leeftijd gemiddeld met 10 jaar omhoog gaat :thumbdown:

Hoe is het vannacht gegaan???

Oh, ben ook zo benieuwd na het lezen van dit hele verhaal. Ik wilde je mijn aanpak nog geven, maar als dit werkt… :thumbup: ! Laat even weten. :smiley:

Haar Ritme onderbreken is DE oplossing volgens een collega van mij…Zij had exact hetzelfde met haar dochter…Totdat ze het patroon dus doorbrak, door de fles ineens veel eerder te even om 10 of zelf 9 uur…Nachtlampje (geen klein nachtlampje maar echt een klein schemerlampje) aan laten en pas uit doen na de fles…

Vervolgens heeft ze 3 dagen lang de wakker gezet om 04.15 net iets eerder dan dat haar dochter wakker werd en haar dan wakker maken… om zo haar ritme te onderbreken en haar lichaam op zoek ging naar een ander ritme…

1 week later sliep het meisje van 21.00 na de laatste fles tm 06.30 sochtends…

Ik hoor steeds vaker op me heen dat dit dé oplossing zou moeten zijn, dus wellicht is het het proberen waard??

In ieder geval een dikke knuffel! :hug: :hug:

Vanmorgen was ze om 06:10 uur wakker…, niet zo’n mooie tijd als gisteren, maar nog steeds heel erg indrukwekkend :dance:

Kan er niet over uit dat zo’n eenvoudige (onlogische) oplossing zulke grote resultaten geeft.

Helaas zit mamma ook in een bepaald ritme waar ze uit moet zien te komen.

Ik wordt dus nog steeds op bepaalde tijden wakker… en nu kan ik niet meer in slaap komen :roll:

Ik ben echt hardstikke moe het is al 01:24 uur, maar de slaap wil maar niet meer komen…

Nou ja even mijn beker warme melk opdrinken en dan ga ik het weer proberen. Mijn lichaam snapt helemaal niks van al dat geslaap :slight_smile: went vanzelf :slight_smile: :slight_smile:

:hug: He, lastig voor je. Maar fijn dat je blijkbaar resultaten boekt met deze methode! Nu jij nog. Hoop voor je dat je straks lekker kan slapen.

Dit is een luxe probleem hoor… :smiley: Ik klaag niet.

Ik pak zo gewoon een boek… meestal kom ik niet verder dan de eerste bladzijde als ik in bed lees, dan verlies ik het gevecht met mijn oogleden.

En val ik niet in slaap, dan heb ik in ieder geval lekker gelezen.

Nou super! Alleen balen dat je zelf nog in het ritme zit, maar dat heeft iedereen volgens mij in het begin, heb ik ook wel gehad. Zelfs nu als de jongste een paar nachten spookt, dan slaapt zij vrolijk de hele nacht, word ik wakker op het moment dat ze de vorige nachten ook wakker werd :slight_smile: