Moe! Zo ontzettend moe...

En toch naar mijn werk gegaan. Hoe ik in hemelsnaam van huis naar kantoor ben gereden, zonder halverwege in slaap te vallen, is een raadsel.

Ik voel me nog steeds niet lekker. Slaap heel slecht, en ben huilerig.



Misschien straks een rustig hoekje opzoeken, en lekker gaan dutten.

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Ow meid, ik kan je een hand geven. Ik voel me precies hetzelfde :cry:

ben al de hele ochtend aan het huilen, mijn jongens zijn ook de hele ochtend al druk (waren veel te vroeg wakker natuurlijk) en maken de hele tijd ruzie :frowning:

Ik zou ook het liefste op bed gaan liggen maar dat gaat helaas niet lukken.

Ã?k ben ook moe en een beetje wazig in mijn hoofd.



Belt net een of ander grietje die me verteld dat ik bij Nuon teveel betaal…helaas niet onthouden van welk merk zij belde.



Grietje: Volgens mijn gegevens bent u klant bij Nuon en u betaald…procent teveel mevrouw…

Ik: ok…

grietje: u kunt bij ons …€ besparen…

Ik: Prachtig…





tuut tuut tuut



Had ze me weggedrukt… :o snap jij dat nou…



Nou ja ik heb ervaring met callcentrewerk, heb het zelf ook 1 maand volgehouden… dus zal het haar niet kwalijk nemen dat ze me belde en ophing…(dat deed ik zelf nooit)





Maar goed even back to topic… we zijn natuurlijk allemaal erg moe van de drukke feestdagen die we (gelukkig) achter de rug hebben.

Heb net de kerstboom even naar buiten gegooid en ben nu een beetje aan het schoonmaken… maak me niet te druk vandaag.

Nou Anita, ik ben niet alleen moe van de feestdagen want we hebben niet veel gedaan, bij mij heeft het echt met de zwangerschap, het slecht slapen, het vele plassen 's nachts, + het liggen woelen in bed.

Mijn 2 jongens die me continu bezig houden enz kan ik nog wel even doorgaan. :oops:

heb gewoon een grote dip dag vandaag…



En van die mensen van Nuon wimpel ik zelf meteen af, of ik geef ze het nummer van mijn man, haha

Heb zelf ook vrij weinig gedaan tijdens de feest dagen. Ik ben moe omdat ik nauwelijks meer slaap. Deze griep zit echt op mijn longen, en ik hoest mezelf steeds wakker. En dan duurt het eeuwen voor ik weer in slaap val.



Si zegt dat ik thuis had moeten blijven. Ik denk dat ie gelijk heeft. :frowning:

Dames, vervelend die bijwerkingen van de zwangerschap.

Ik wou dat ik daar moe van kon zijn, maar helaas.



Succes met jullie werkzaamheden en met de jongens Mama Jeanet :slight_smile:

en die griep die heerst hier ook flink, mijn man is wel gaan werken, maar was zaterdag al grieperig geworden en ik heb het nu ook alweer te pakken volgens mij.



In ieder geval; ik leef met jullie mee;) :hug:

Hoop voor je dat de dip morgen weg is of een stuk minder…

@Anita-1982 wrote:

Dames, vervelend die bijwerkingen van de zwangerschap.

Ik wou dat ik daar moe van kon zijn, maar helaas.



Succes met jullie werkzaamheden en met de jongens Mama Jeanet :slight_smile:

en die griep die heerst hier ook flink, mijn man is wel gaan werken, maar was zaterdag al grieperig geworden en ik heb het nu ook alweer te pakken volgens mij.



In ieder geval; ik leef met jullie mee;) :hug:

Hoop voor je dat de dip morgen weg is of een stuk minder…




Ik klaag veel over all zwangerschap kwalen (vooral omdat ik met Noah absolut nergens last van had, en nu dus bijna iedere bijwerking meemaak) maar ik weet dat ik heel gelukkig ben ermee. Zeker nadat we zo’n 2 jaar bezig waren, en mijn doktor zei dat het er naar alle waarschijnelijkheid niet meer in zat.



Wie weet voor jou ook heel snel alle zwangeschaps kwaaltjes! :pray: