Moe... moe en moe....Tips?

Hoi meiden,

Ik ben 24 weken zwanger en zo ongeloflijk snel moe! Mijn werk kan ik nu al niet meer doen (lesgeven op middelbare school) omdat het te zwaar is. Als ik boodschappen heb gedaan en heb gestofzuigd dan ben ik op! Nu al ik ben pas 24 weken!

Mijn hb is 6,9 dus niet heel erg laag. Ik slik floradixtabletten daar zit ijzer in. Hebben jullie verder nog tips of is de enige remedie rust nemen?

Alvast bedankt!

Liefs :zzz:

Nee helaas geen tips… wel herkenning, als je daar wat aan hebt :smiley:

Ik ben nu bijna 22 weken zwanger van een tweeling, en slaap een gat in de dag. Doe ik dat niet ben ik aan het einde van de dag echt helemaal naar/flauwvallerig en ga weer overgeven/misselijk zijn.

Enige remedie hier is proberen te accepteren dat het nu eenmaal zo is. Wat me overigens niet lukt waardoor ik gefrustreerd thuis zit omdat ik van alles wil doen maar het niet lukt.

Clubje starten? :lol:

haha tja clubje is misschien wel erg vermoeiend haha

Ja ik heb het net als jij dat je het niet wil toegeven. Je voelt je zo… aansteller. En iedereen om me heen zegt dat je er niets aan kunt doen dat het nou eenmaal zo is en je het moet accepteren. En dat weet ik ook wel maar dat is zo moeilijk!

ja ik heb het ook hoor…

ik kan alleen niet lekker rusten want heb nog een heel lief klein peutermeisje rondkruipen :inlove: :inlove:

moeheid hoort er gewoon bij… en als je je indenkt dat een klein mensje in je buik steeds groter moet groeien dan is het vrij logisch dat je lichamelijk er uitgeput van raakt…

Ze zeggen wel eens dat “moeder” de overtreffende trap is van “moe” :clap:

Ik heb het ook al! De eerste maanden zooooo moe geweest, toen een paar weken weer wat energie, en nu de laatste maanden ook weer zo moe! Ik heb me er hevig tegen verzet, maar dat werkt ook alleen maar averechts. Probeer er nu maar wat meer aan toe te geven, hoewel dat niet mee valt als je een klein kleutertje hebt rond lopen.

Sterkte ermee!

20 minuten slaapjes doen wonderen

in die tijd ben je weer opgeladen en kan je er weer een paar uutjes tegen aan ik hoop dat het bij iemand ook werkt

herkenbaar… alleen komt de moeheid bij mij vanwege 't feit dat ik al een aantal weken bijna niet slaap, wat ik ook doe (hooguit een uurtje of 2 per nacht, gemiddeld)… en inderdaad, de enige remedie is eraan toegeven, helaas… :hug: