moe en niet kunnen slapen

oohh jeetje ik ben echt doood moe en ik kan de slaap maar niet vatten!!!



wordt helemaal gek lig maar te woelen, of het nou smiddags of snachts is, maakt niet uit ik slaap gewoon niet



wat zou ik hier nou tegen kunnen doen???

ik val zowat om van de slaap

Heb zelf al eens de tip gekregen van de slaappilletjes van VSM, maar niet geprobeerd. Misschien helpt het jou ?

maar dat soort dingen wordt toch afgeraden???

Hoi hoi,



Heb hier een tijdje geleden ook een topic over geopend:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=37268





Ik kon/kan ook niet in slaap komen!! Vreselijk he!!! :hug:

Dat van VSM is speciaal van puur mama, voor zwangere vrouwn, is geen echt zwaar slaapmiddelk ofzo hoor!

eventjes opgezocht voor je:



Dormiplant dragees



Samenstelling:

Dormiplant dragees is een plantaardig middel en bevat per dragee 160 mg Valerianae radix extract (valeriaan) en 80 mg Melissae folium sicc. extract (citroenmelisse) gedroogd op een drageemassa van 250 mg.



Werking:

Voor een goede nachtrust. Het gebruik van bepaalde stoffen als koffie, thee, alcohol en sommige geneesmiddelen kan invloed hebben op de slaapfunctie. Het gebruik van een plantaardig middel ter bevordering van de nachtrust, gedurende een korte periode, kan nuttig zijn om in een normaal slaappatroon te blijven.

Dormiplant dragees is een plantaardig middel op basis van een extract van Valeriana officinalis (valeriaan) en Melissa officinalis (citroenmelisse) dat gebruikt kan worden ter bevordering van de nachtrust.

ik had in het begin vooral last van wakker worden en dan niet meer kunnen slapen.

Nu moet ik 100 keer per nacht plassen…of buik ligt in de weg…erg irritant, vooral dat plassen.



en een peuter die vaak wakker wordt en smorgens vroeg uit de veren is doet er ook geen goed aan

ja dietske zo ver ben ik nu nog niet, maar tegen 5uur moet ik wel naar het toilet toe :? slaap dan ook vaak net een uurtje of 2:shifty:



ik moet morgen toch met de vk bellen voor een afspraak, zal gelijk eens vragen wat ik mag enzo…



ga nu ff het topic openen van mootje :thumbup:

OOO ja heel herkenbaar…

ik had er in het begin ook vreselijk veel last van, zelfs al toen ik nog niet eens zeker wist dat ik zwanger was :?

't Schijnt echt een zwangerschapskwaaltje te zijn… zucht



:-* Heleen

Ik surf nu omdat ik slapeloos ben. Zucht en ik moet dadelijk om 06.00 op! :doh:

Hoopte hier een “a la minute” oplossing te vinden, helaas… een kwaaltje dus.

:think:

Ik neem liever geen medicijnen in. Ik hou dit in de gaten! :slight_smile:

Same here!

Doodop…

Overdag bijna in slaap vallen en geen puf of energie hebben…

In de avond nog doodmoe zijn en dan eenmaal in bed plavond staren…

:roll:



Ik lees mee voor de gouden tip!

ik hier ook :? :?



ik heb vandaag de pilltjes van vsm gekocht

ik hoop dat ze helpen

Misscien moeten we een nachtclubje op gaan richten, :mrgreen: voelen we ons tenminste niet zo alleen!

Dus dames, als er niet geslapen word vannacht: NACHTKOKKEN!

Was het maar zo grappig! :?

Bij het topic arch… niet kunnen slapen, staan nog een heel aantal tips.

Succes allemaal!



Jekka

pillejes hielpen een beetje

iedere geval mijn lichaam was helemaal ontspannen en elke keer als ik wat wakker werd viel ik gelijk weer in slaap :dance:



enige nadeel ik ben nu zo brak en heel moe volgens mij zijn de pilletjes nog niet uitgewerkt :zzz: