Moe door sprongetje?

Pas had ik hier een topic over dat Jim al zo lang aan het kwakkelen is en niet lekker in zijn velletje lijkt te zitten. Nou zit hij volgens mij midden in een sprong dus wil ik die even afwachten en dan aan de bel gaan trekken bij de ha en de KNO. Maar ik vind hem steeds zo snel moe de laatste tijd. Hij slaapt niet meer zo lang tussen de middag, varieert van een uur tot twee uur. Hij slaapt 's nachts (als hij netjes door slaapt) van ongeveer 8 tot 8. Toch is hij de laatste tijd dan rond 10 uur (thuis) weer doodmoe en dan heeft hij eigenlijk niet heel erg actief gespeeld meestal hangt hij een beetje aan mij en dat is nou niet echt vermoeiend zeg maar… Komt dit nou ook van het sprongetje of moet ik toch maar even naar de ha met hem?

het kan bijde zijn.

zowel een sprongetje als toch ook iets onder de leden.

levi heeft ook een hele lange periode niet in zijn vel gezeten en heel snel moe. hij had tussen door ook de waterpokken gehad maar na 2weken knapte hij nog niet op. hij sliep alleen maar en daarbij ook heel slecht eten. ik was toch langs de ha geweest en die zei: dat hij aan het genezen was van een middenoorontstekking.

nu is hij weer helemaal de oude en heeft ook een flink sprongetje gemaakt ik zie hem allemaal nieuwe dingetjes doen en nieuwe woordjes zeggen en hij eet nu heel goed.

hij is echt weer het oude vrolijke ondernemende mannetje.



omdat het zo lag aan hield die periode van kwakkelen was ik dus naar de ha gegaan, maar in eerste instatie dacht ik ook alleen maar een sprongetje en uit eindelijk was het dus bijde.

je kan altijdt even langs gaan en je verhaal doen en dan kan de huisarts hem even na chekken.



succes en sterkte

:-*

Mijn zoontje red het niet om de hele ochtend op te blijven. Ik leg hem sochtends nog een klein uurtje in bed, even uitrusten.

Smiddags slaapt hij dan wat langer. Als ik hem overdag te lang laat slapen dan wordt eht snachts een probleem. Ik heb geprobeerd maar 1 slaapje per dag, maar dat red hij echt niet. Dus nu dan twee wat kortere slaapjes en dan kan hij weer heerlijk spelen.

Shalom