Mobiele telefoon? (wasmachine incident :-( )

Hoi,



Ik had een lekkere simpele mobiele telefoon, maar heb hem in mijn broekzak laten zitten en gewassen. Hij doet het dus helaas niet meer…



Heeft er iemand nog eentje liggen die ik kan overnemen? Ik hoef er echt alleen maar mee te bellen en smssen, alle overige fratsen zijn aan mij niet besteed :wink:



Wel simlock vrij, als het even kan. Merk, kleur, leeftijd, maakt me niet uit, als hij het maar doet.



Thanx!!



LaBruja

ik kan je niet aan een toestel helpen maar wel aan een tip: mijn zoon is met zijn iphone de sloot in gereden en na een goede week in een zak met rijst te hebben gelegd voor het eruit trekken van het vocht deed hij het weer gewoon.

Ik heb hier een sony ericsson liggen, de W nogiets (810 uit mn hoofd), is een walkman uitvoering, dus je kunt er ook muziek mee luisteren.



Zie dat er nog oude berichtjes enzo op staan, dus moet even uitzoeken hoe ik dat eraf kan halen en moet even de kabeltjes enzo erbij zoeken, maar als het goed is heb ik alles nog, incl. boekjes enzo.



Het enige is: als je hem redelijk hard op de tafel legt, valt hij uit. Hij is dus niet echt meer schokbestendig. (Heb zelf het idee dat de accu net iets te los zit en bij een schokje dus even de connectie verliest, waardoor de telefoon uitvalt. Is misschien ook simpel te fixen met plakband of iets). Ik heb er net ook even mee gebeld en dat gaat wel gewoon prima. Is dus niet ideaal, maar misschien een tussenoplossing?



Laat maar weten of je interesse hebt.

wil vanavond wel even kijken wat we hier nog hebben liggen…

Wij zijn ook van de doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg telefoons waar je dus alleen maar mee kan bellen en sms’en, dus als er nog wat ligt dan is dat ook simpel zat.



Of wacht… vanavond zal hem niet worden, maar morgenavond eerder.

Ik heb nog een sony ericsson (ik dacht J110) hier liggen.

Nog nooit gebruikt eigenlijk.

Mijn vriend kreeg hem bij zijn abonnement omdat hij toendertijd graag een psp wilde.

Hij werkt dus perfect.