mobiele telefoon goeroe's aanwezig?!?!

Zelf heb ik een Nokia toestel dat ik naar volle tevredenheid gebrek met mijn sim only abbo van Telfort.



Nu is het toestel van manlief stervende en kwam de buuf met een zo goed als nieuwe Sony Ericsson W200i op de proppen die wij wel zouden mogen hebben.



Gezien het feit dat die de kleur Sweet Pink heeft zal dat dan mijn toestel worden :inlove:



Tenminste… dat was het idee…



Ze wist niet meer bij welk abbo/provider die oorspronkelijk hoorde, dus was nog even de vraag of het zou lukken met onze sim of dat die ge unlocked (mooi NLs) zou moeten worden.



Sim kaart geplaatst en al snel verscheen er in beeld NL Telfort. Helemaal goed dus… tot ik probeerde te bellen… en het gesprek niet wil en daarna de melding GEEN NETWERKTOEGANG



Heb hier al op lopen zoeken, maar kan geen eenduidig antwoord op vinden eigenlijk wat dit inhoudt.



Mijn simkaart doet het gewoon in andere toestellen dus dat is het niet… kom niet tegen dat unlocken de oplossing is.



Zou het toestel kaduuk zijn?!!? Of is hier een al dan niet simpele oplossing voor?



Kan verder wel gewoon het hele menu doorlopen en al geprobeerd een netwerk te kiezen, maar dat levert niks op… dus in dat opzicht doet het toestel het zelf dus ook wel weer… maar kan er dus verder niet mee wat nou net het allerbelangrijkste is… BELLEN :lol:

jij hebt abbo en toestel is prepaid…



ff naar telfort gaan en zij fixen het

@ingemamavan2 wrote:

jij hebt abbo en toestel is prepaid…



ff naar telfort gaan en zij fixen het




Maar eh wat moet ik dan bij Telfort doen!?!

Ik weet dus niet bij welke aanbieder het eerst zat he… of dat ook Telfort was of niet? (of zou dat wel zo zijn omdat hij in eerste instantie wel NL Telfort in beeld komt).

aanzetten zonder simkaart misschien dat het dan in beeld komt en het is waarschijnlijk prepaid naar abbo wat niet werkt en kan telfort zonder problemen voor je oplossen ook als het broertje kpn of zo is

@ingemamavan2 wrote:

aanzetten zonder simkaart misschien dat het dan in beeld komt en het is waarschijnlijk prepaid naar abbo wat niet werkt en kan telfort zonder problemen voor je oplossen ook als het broertje kpn of zo is




Als ik hem zonder simkaart aanzet vraagt die braaf of ik een simkaart wil plaatsen… nou ja ik was de beroerdste niet en heb dat gedaan :lol: maar dan krijg ik dus geen netwerktoegang ttssss :wink: .

ze locken het toetstel tegenwoordig zo dat er onderscheid is tussen abbo en preypaid. dus je kunt niet zo makkelijk meer een toetstel pakken en wille keurig kaartje in doen.



maar zoals sommige al als antw gaven dat je het beste naar een telf winkel kan gaan de phonehouse heeft ook goeie service.