Mobiel vraagje (abbo verlengen)

Hoi hoi



heb nu mobiel abbo bij Hi en die verloopt in april/juni. (weet het niet precies meer)



Nu is echter mijn mobiel zowat overleden en wil ik toch eens gaan kijken voor andere abbo want schrok van me laatste rekening was meer dan 100 kwijt aan alleen smsen :roll:



Dus, kan iemand mij hierin beetje de weg wijzen? Kan ik gewoon zeggen dat ik mijn abbo wil verlengen met nieuwe mobiel en voor hogere maand kosten gaan? heb nu eentje van ongeveer 15 euro per maand maar wil evt voor 25 per maand gaan. Of moet ik gewoon voor een sms bundel gaan bij Hi?



Heluppp :slight_smile:

Abbo verlengen kan pas 3 maanden voordat je oude afloopt zeg maar, dus je moet nog heeeeel eventjes geduld hebben.



Of je zegt dit abonnement op en begint opnieuw met nieuw nummer en nieuwe telefoon.

En neem idd een sms bundel als je veel smst hahahaha! :lol:

Dat zal lastiger gaan… nieuw abbo afsluiten want wil wel graag me oude nummer behouden :slight_smile:



smsbundel kan dus toch wel? Hmm eens goed kijken bij Hi site dus :slight_smile:

voor wat betreft je stervende telefoon… een simlock vrije kopen!

Is veel voordeliger als eentje ‘gratis’ bij je abbo te nemen.



En dan gewoon een nieuw abbo afsluiten waarbij je nummerbehoud aanvraagt.



Wij hebben een sim only van Telfort, alleen met belminuten, maar kan je ook extra sms bundels op af te sluiten :thumbup:

Er zijn veel meer aanbieders met hele leuke sim only aanbiedingen, maar net wat je voorkeur geniet. Wij hebben zelf geen enkel probleem met bereik ed, dus geen reden om over te stappen op een andere (duurdere) provider.

als je op de site van telfort kijkt kan je overigens zelf schuiven met aantal belminuten wat je wilt en hoeveel sms’jes per maand, zie je direct wat het je per maand gaat kosten.

Had even ingevuld 200 belminuten en 100 sms’jes dat zou op 6,95 per maand terecht komen… looptijd abbo is dan 24 maanden. Voor die 2 jaar aflopen gewoon weer opnieuw afsluiten met zelfde nummer. Gaat hier nu al 4 jaar goed op deze manier.

@mamaMarije wrote:



En dan gewoon een nieuw abbo afsluiten waarbij je nummerbehoud aanvraagt.


hoe zit het dan met de resterende maanden van vorige abbo?

Je neemt er gewoon een sms bundel bij van 1000 sms, daar betaal je 10 euro voor…

dan kan de rest van het abonnement gebruikt worden om te bellen.

je kan gewoon bellen of je bundel aanzetten op de site en je kan hem ook altijd weer uitzetten.

En als je straks over een 5 maanden moet verlengen, dan kan je dat weer gewoon meenemen. Dus niets aan de hand.