Even een vraagje.
Ik heb nu een abbonement bij KPN (al jaren), en heb nu onbeperkt internet voor 9,95 per maand. Over een half jaar kan ik een nieuw toestel uitkiezen, en verleng ik dus mijn abbonement. Hierdoor zal ik ook te maken krijgen met de nieuwe internet bundels. Nu is mijn vraag… als ik het gewoon door laat lopen, dus geen nieuw toestel uitkies, houd ik dan wat ik nu heb? Kan het eigenlijk niet echt vinden op internet.
dat is een automatische verlenging, dus zou je hetzelfde moeten houden, je tekent tenslotte nergens voor ook…
Ik geloof dat als de abonnementen veranderen van inhoud en je doet zelf niets, dat ze dan hetgene pakken want het dichtst mogelijk bij je oude abonnement ligt…
Want ik denk dat iedere provider voortaan met die internetbundels aan komt zetten toch?
Mijn vriend hebben ze er een paar maanden geleden over opgebeld.
Je hebt kans dat je iets langer je onbeperkte internet behoud. Maar ik durf haast te wedden dat ze na verloop van tijd eenzijdig de voorwaarden gaan wijzigen dit moeten ze schriftelijk doen. Je kunt daar weinig tegen doen, meen dat er vast wel een regeltje in je algemene voorwaarden staat waar ze aangeven dat ze dat mogen. Enige wat je dan kunt doen is kostenloos zonder boete ed vervroegt je abo beeindigen. Maar ja waar je dan heen kunt? Leuker kunnen ze het niet maken… :silenced:
Je kan het best zelf even met kpn bellen hierover.
Maar je hoeft er niet persé nadeliger uit te komen hoor.
Als je huidige telefoon het nog prima doet en je wilt deze houden, dan zou je om korting op je abbonnement kunnen vragen.
Of je geeft aan dat je niet meer dan die 9,95 wilt betalen voor je abbonnement en vragen of je ze hiervoor iets interessants kunnen bieden.
(zo liep ik de t-mobile winkel uit met een nieuwe telefoon met onbeperkt internet voor de zelfde prijs als dat ik betaalde met mijn oude telefoon zonder internet)
@Myrella… ik wil wel graag een andere mobiel, degene die bij dit abbonement hoort is kapot, dus ik heb nu een simpel, goedkoop dingetje
Ik zal er indd eens voor bellen.