m'n zoontje wil op het potje!

Lucas is 16 maanden en ziet om zih heen veel oudere kindjes op het potje gaan! Nu gaat hij met mij ook mee naar toilet omdat hij niet alleen in de woonkamer mag blijven bij de honden en dan roept hij al een paar weken plaaasssssss en nu na het douchen bleef hij maar roepen plas plassss en ik zei uit ene gekke bui oke kom maar op het potje en wel na een paar minuten een grote plas en poep gedaan :smiley: Nu roept hij vaak plasss en als we dan naar potje gaan doet hij ook een grote plas. Nu ook al 2x gepoept. Wat kan ik hier het best emee doen? Consequent 1x in de zoveel tijd erop zetten ? Hoe pakken jullie zoiets aan? Ik heb er nog geen ervaring mee! Alvast bedankt voor de tips! hihi en papa verklaard ons voor gek dat we een foto gemaakt hebben omdat het weer gelukt was :wink: :lol:

Lees dit eens, misschien heb je er wat aan?



http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54932

@Sis wrote:

Lees dit eens, misschien heb je er wat aan?



http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54932




niet zo heel veel eigenlijk :wink: Maar toch bedankt!



Want van mij hoeft het ook niet, maar luuk geeft aan dat hij het wil.

Maarja mijn vraag is dus echt meer van hoe vaak op potje, en hoe verder in zijn werk? Nog meer tips :wink:

Wauw knap hoor van Lucas :clap: , hij is er vroeg bij maar als ie het zelf aangeeft is het goed toch. Dan is hij er nu al aan toe! Ik zou beginnen met hem iig na ieder eet en drinkmoment op het potje te zetten en als ie het zelf aangeeft natuurlijk! Succes iig!

@debbel wrote:

Wauw knap hoor van Lucas :clap: , hij is er vroeg bij maar als ie het zelf aangeeft is het goed toch. Dan is hij er nu al aan toe! Ik zou beginnen met hem iig na ieder eet en drinkmoment op het potje te zetten en als ie het zelf aangeeft natuurlijk! Succes iig!