m'n zoontje wil op het potje!

Lucas is 16 maanden en ziet om zih heen veel oudere kindjes op het potje gaan! Nu gaat hij met mij ook mee naar toilet omdat hij niet alleen in de woonkamer mag blijven bij de honden en dan roept hij al een paar weken plaaasssssss en nu na het douchen bleef hij maar roepen plas plassss en ik zei uit ene gekke bui oke kom maar op het potje en wel na een paar minuten een grote plas en poep gedaan :smiley: Nu roept hij vaak plasss en als we dan naar potje gaan doet hij ook een grote plas. Nu ook al 2x gepoept. Wat kan ik hier het best emee doen? Consequent 1x in de zoveel tijd erop zetten ? Hoe pakken jullie zoiets aan? Ik heb er nog geen ervaring mee! Alvast bedankt voor de tips! hihi en papa verklaard ons voor gek dat we een foto gemaakt hebben omdat het weer gelukt was :wink: :lol:

Lees dit eens, misschien heb je er wat aan?



http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54932

@Sis wrote:

Lees dit eens, misschien heb je er wat aan?



http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54932




niet zo heel veel eigenlijk :wink: Maar toch bedankt!



Want van mij hoeft het ook niet, maar luuk geeft aan dat hij het wil.

Maarja mijn vraag is dus echt meer van hoe vaak op potje, en hoe verder in zijn werk? Nog meer tips :wink:

Wauw knap hoor van Lucas :clap: , hij is er vroeg bij maar als ie het zelf aangeeft is het goed toch. Dan is hij er nu al aan toe! Ik zou beginnen met hem iig na ieder eet en drinkmoment op het potje te zetten en als ie het zelf aangeeft natuurlijk! Succes iig!

@debbel wrote:

Wauw knap hoor van Lucas :clap: , hij is er vroeg bij maar als ie het zelf aangeeft is het goed toch. Dan is hij er nu al aan toe! Ik zou beginnen met hem iig na ieder eet en drinkmoment op het potje te zetten en als ie het zelf aangeeft natuurlijk! Succes iig!






haha, nou het gaat ff over, Luuk roept vaak plass en pakt potje alleen wil der niet op… ik ga hem niet dwingen! Overdag is zijn luier droog en in zijn slaap jawel mag het er toch uit :smiley: voor hem fijn voor mama minder hihi :wink: THNX voor de tips!

er schijnen nogal wat risico’s te zijn als je te vroeg begint met zindelijkheid (zoek maar eens op zinderlijkheid te vroeg), maar ik weet niet of dat ook opgaat als je kindje het zelf zo duidelijk aangeeft. Ik vind het iig erg knap :thumbup:

@fiep klophout wrote:

er schijnen nogal wat risico’s te zijn als je te vroeg begint met zindelijkheid (zoek maar eens op zinderlijkheid te vroeg), maar ik weet niet of dat ook opgaat als je kindje het zelf zo duidelijk aangeeft. Ik vind het iig erg knap :thumbup:




hihi zoals ik al schreef isnu weer even van de baan!

zie mijn reactie hier boven, maarja we zien wel hoe verder loopt! En ben net lid geworden van die luier service dus haha die moeten ook op :stuck_out_tongue:

haha! Nee jongen, je mag nog niet op het potje, we hebben hier nog voor 1 jaar luiers staan :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

haha! Nee jongen, je mag nog niet op het potje, we hebben hier nog voor 1 jaar luiers staan :mrgreen:




hihi :lol: nee nee zo erg ben ik niet! Maar nee hij roept plas en oakt potje en verder dan dat wil hij niet ennuh in zijn slaap lekker veel en dverdere detaisl zal ik je besparen huhu! En luiers over vind ik niet zo heel erg, alhoewel en zit volgens mijn ervaring een datum op maar we hopen op meerdere gebruikers :wink: