nee wat ik heb begrepen niet.
ja ik heb de diagnose ja maar mijn hormonen hingen op het randje ja of nee
maar ja dat ben ik gewent van mezelf ik zit altijd overal mee op het randje
Ik weet niet of ik hier goed zit maar heb even een vraagje.
Mijn cyclus is altijd vrij regelmatig geweest (gem. 30 dagen) Maar de laatste maanden is het wat in de war: 38-35-34- en vandaag zit ik op dag 40!! Ik heb vanmorgen een test gedaan maar was helaas Negatief. Ook voel ik nog helemaal geen verschijnselen voor een aankomende menstruatie, wat ik normaal een week van te voren voel aankomen.
Even voor de duidelijkheid: Ik heb nooit de pil o.i.d. gebruik, en we hebben een sterke kinderwens.
Weet iemand wat dit in kan houden? Wat moet ik doen.
Wietske, ik ben bang dat het van alles kan zijn.
Dat je zwanger bent maar een late innesteling hebt gehad en daarom nog maar weinig hsg.
Dat je zwanger bent maar het zit niet goed en is al bezig om af te stoten cq toch ongesteld te worden.
Je kunt er niet zo heel veel aan doen, dan nog even afwachten, af en toe nogmaals testen (met ochtendurine). En eventueel alvast contact opnemen met je huisarts. Ik vermoed dat hij / zij zal zeggen dat je het nog even moet afwachten maar vragen kan geen kwaad. De huisarts kan overigens nog niet heel veel meer, bloedtesten wijzen niet meer uit dan een normale zwangerschapstest en een echo is op deze termijn ook nog niet zinnig.
Kortom ik denk dat het helaas nog even afwachten wordt voor je, sterkte :hug: en ik duim natuurlijk voor je dat je gewoon lekker zwanger bent :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bedankt voor je antwoord!
Ik ben op dag 42 helaas ongesteld geworden. Is het verstandig om contact met de huisarts op te nemen, nu mijn cyclus steeds langer word?
Ik ben er wel erg onzeker over, ook omdat ik ergens las dat je bij een lange cyclus minder kans op een eisprong hebt.
'k Zal toch ook eens beginnen met temperaturen…
Vervelend, Wietske… Inderdaad is temperaturen een optie, of evt. ovulatietesten. Mijn cyclus was altijd al onregelmatig, maar als je het niet vertrouwd of dit vaker zo is, zou ik even langs de ha…