Mijn mixer heeft het net begeven
Nu moest ik vandaag bakken en heb die van de buuf geleend. Super dat het kon, maar wat een baggerding was dat…
Nu zag ik bij blokker de Philips HR1453/70 en die leek me wel wat, al kan ik nergens een review vinden.
Dus ik hoop iemand van jullie er ervaring mee heeft…
Of andere fijne
heb ook zoiets gehad, van Philips, de Cucina lijn, hele fijne mixer, is zeker 5 jaar lang meegegaan, tot manlief cakebeslag met bitterkoekjes ging mixen, dat vond ie niet zo leuk en zei plof :mrgreen:
maar ziet er goed uit toch?
me love philips… ik heb idd een philips cucina mixer, super fijn ding, inmiddels al 12 jaar oud… doet het nog altijd naar behoren al word hij de laatste tijd wel snel warm… dus denk dat hij zijn langst tijd gehad heeft en dan komt er gewoon weer een philips…
Ook ik heb een Philips cucina die al 9 jaar prima zijn werk doet. Ben sowieso erg te spreken over klein huishoudelijke apparatuur van philips, dus denk dat je je er bijna geen buil aan kunt vallen.
Het gaat waarschijnlijk een andere philips worden, want zag gisteren dat de eerst genoemde maar 150 watt was en mijn vorige was 250 watt…
Die ik can de buuf gebruikte was 175, dus ook niet veel…
Heb nu oog op de hr1560… die is 350 watt… en heb ik ook gezien met mengkom…
ik heb de philips cucina… nu naar 9 jaar zal hij het niet lang meer doen (en is dan ook veel gebruikt)
ik heb ook een mixer met mengkom en meer vermogen, maar werkt langzamer dan de philips (gelukkig heb ik nog een cucina )
Wil zeggen vermogen zegt niet alles…