Ik ben gister een beetje stom geweest. Mijn andere laptop wordt vaak als speelgoed gebruikt door de kinderen en die doen er dus vanalles mee. Gisteren dacht ik hem weer eens helemaal op te schonen, zodat ie weer wat sneller is en ik wilde er programma’s voor de kinderen opzetten. Nu is dat allemaal goed gelukt. Alleen…
helaas heb ik de laptop een beetje te goed opgeschoont, want ik heb per abuis ook de audiodriver eraf gegooit. Nu heb ik er gisteren weer een nieuwe opgezet, maar ik blijf zonder geluid zitten. De melding die ik krijg, is dat het mixerapparaat ontbreekt. Nu kan ik deze wel downloaden van Internet, maar dan moet ik betalen :wall:. Beetje stom, want ik had er dus gewoon 1 op mijn laptop (Realtek…).
Weet iemand hoe ik dit nu op kan lossen?
heb je al gekeken op de site van het merk van je laptop want daar kan je a je drivers van je laptop downloaden.
Ik probeer de juiste driver te vinden, maar ik moet werkelijk overal betalen. Weet iemand waar ik de driver voor mijn laptop kan downloaden?
Ik heb een kleine ASUS eee PC 900…
Hier spuit 11 :oops:.
Ik heb hier niet meer gekeken naar een antwoord op mijn vraag. Zit niet vaak achter die laptop :shifty:.
Dank je Ruud, ga me er van de week weer eens op storten. :thumbup:
En toen…
was er geluid! :dance:
Ruud, bedankt :-*.