Missers!

Gaan jullie ook kijken?



Medische fouten worden kritisch besproken



Het verhaal van Sandra en Richard Feijen. Sandra gaat voor de geboorte van hun tweeling naar het ziekenhuis. Het eerste kind komt probleemloos ter wereld, maar met de tweede baby gaat het mis. Die wordt dood geboren na een gecompliceerde bevalling en dat verwijten ze de behandelend gynaecoloog. Richard doet bij de politie aangifte van dood door schuld.



Nederland 1

21:10 - 21:45 uur



oe zoals ik het lees wil ik het ook wel even zien. brrr wat erg.

Dat doet mij denken aan een huidige situatie hier in Wales. De ouders van een baby meisje (weet even niet hoe oud) werd door een iekenhuis in Newport terug naar huis gestuurd met baby, met de mededeling dat de baby een virusje had en dat Calpol (vloeibaar kinder paracetamol) voldoende zou zijn. 10 minuten later werd het kind terug naar het ziekenhuis geraced waar ze overleed aan Meningitis.

En niet o lang geleden negeerde de artsen de ademsnood van een baby tijdens de bevalling, en de baby overleed vlak na de bevalling.



Zo ontzettend eng, en ook zo onnodig. :frowning:

Bedankt voor de tip :thumbup: ik ga zo kijken!

he verdorie ik las dit te laat, maar je kunt het ook nog niet op uitzending gemist bekijken :wall:

ik heb het gekeken op uitzending gemist.

Helaas ken ik meer van dit soort verhalen. Echt te erg.

En vooral dat die gyn achteraf zo arrogant doet, bah!

En wat ik het ergste vindt dat ze allemaal elkaar de hand boven het hooft houden :thumbdown: :evil:

die mensen krijgen er hun kindje niet mee terug maar begrijp dat ze de gyn aangegeven hebben :thumbup:

Ik hoop dat ze het winnen :pray: :hug:

Ja triest :cry: echt triest

Kindje was verdomme gewoon gezond … omdat de gyn te laks was om de OK team te bellen :thumbdown:

de dienstdoende gyn al wel weer aan zijn uurtjes zitten



heb er geen oworden voor wat dat gezin mee moet maken zeg



echt verschrikkelijk