misselijker bij een meisje?

@miranda433 wrote:

hier bij bij beide meiden niet extreem misselijk geweest alleen beetje misselijk de eerste 10 wkn…



deze zwangerschap extreem misselijk tot nu toe… over 2 wkn kan ik zeggen of het aan een jongen lach of aan de derde zw hahah




spannend miranda!

jaa zeker… zal het laten weten tegen die tijd kijken of ik dus het tegendeel kan bewijzen:-)

wat hebben jullie eigenlijk gedaan tegen de misselijkheid?

ik ben echt een vaatdoek en heb geen energie me werk lukt geen eens ik spuug alleen maar :roll:

ow zo erg heb ik het gelukkig niet, dat ik moet spugen en niks meer lukt. Ik ben wel heel naar ervan, vooral 's avonds, dan weet ik niet meer hoe ik het heb en heb het gevoel dat ik zit te kokhalzen. Ik ga zo medicijnen tegen misselijkheid ophalen bij de apotheek en hopen dat ze helpen :pray:

Heb jij die al bianca?

Hier een meisje en niet misselijk geweest :thumbup:

ik heb hier zetpillen van me gyno gehad 3 kuren van 2 wkn:-)

Mijn verloskundige in Utrecht zei dat het te maken had met vitamine B.



vitamine B wisselt heel erg, soms heb je meer dan zat, andere keren kom je royaal tekort en moet je bijslikken.



Bij mij bleek dat zo te zijn, ik ging aan een b complex welke mag in de zwangerschap en de misselijkheid werd vrijwel binnen 2 dagen drastisch minder.



Denk dus dat het een fabeltje is :wink:

ik kan niet vergelijken maar krijg nu 2 meisjes :inlove: maar heb in het begin medicijnen gehad tegen spugen ed…dus wat betreft :wink:

gefeliciteerd sase :inlove: :inlove:

Tijdens de zwangerschap van Isabel ben ik niet één moment misselijk geweest. Dat was nu wel anders de eerste maanden en we verwachten een… jongen!

Bij beide in even grote mate misselijk geweest. Dus geen verschil.