misselijker bij een meisje?

Off-topic.

Wola. Jou zoontjes lijken wel erg veel op elkaar he, kei leuk! :inlove:

Nee, bij mijn dochter was ik ook wel misselijk maar bij mijn zoon heb ik echt wekenlang iedere ochtend overgegeven en zo erg had ik het bij haar niet.

Ze zeggen ook weleens vaker: bij een jongen misselijk en overgeven, bij een meisje alleen misselijk.

Maar of dat zo is :think:

@Cin. wrote:

Off-topic.

Wola. Jou zoontjes lijken wel erg veel op elkaar he, kei leuk! :inlove:




eh…dat lijkt misschien op de foto’s zo…maar ze zijn eigenlijk heel erg verschillend, ik zie de gelijkenis bijna niet :wink: Ben daarom ook wel heel benieuwd naar dit derde kindje, is dat weer iets heel anders of herken ik de broers erin?

Geen van de stellingen die ik las, gaan hier op ! :wink: :smiley:



Bij mijn oudste dochter: vréselijk misselijk én overgeven.

Bij de tweede dochter: ietsjes minder misselijk dan de eerste keer en overgeven.

Bij de derde dochter: misselijk geweest maar veel minder dan bij haar zussen en heel sporadisch overgeven.

Bij zoontje: enkele keren overgegeven, maar bijna verwaarloosbaar…





liefs

Gerda

@WoLa wrote:

@Cin. wrote:
Off-topic.

Wola. Jou zoontjes lijken wel erg veel op elkaar he, kei leuk! :inlove:




eh…dat lijkt misschien op de foto’s zo…maar ze zijn eigenlijk heel erg verschillend, ik zie de gelijkenis bijna niet :wink: Ben daarom ook wel heel benieuwd naar dit derde kindje, is dat weer iets heel anders of herken ik de broers erin?


Dan ligt het aan de foto’s ja :wink:

@gerda wrote:

Geen van de stellingen die ik las, gaan hier op ! :wink: :smiley:



Bij mijn oudste dochter: vréselijk misselijk én overgeven.

Bij de tweede dochter: ietsjes minder misselijk dan de eerste keer en overgeven.

Bij de derde dochter: misselijk geweest maar veel minder dan bij haar zussen en heel sporadisch overgeven.

Bij zoontje: enkele keren overgegeven, maar bijna verwaarloosbaar…





liefs

Gerda


hmm bij jou werd het dus elke zwangerschap juist minder…wel fijn :slight_smile: maar dus geen theorie aan vast te knopen :mrgreen:

ik was in alle drie zwangerschappen flink misselijk met overgeven.

bij de eerste was het het ergst, tot uitdroging aan toe.

en de eerste twee zijn toch echt jongens hoor :wink:

deze moeten we nog even wachten wat het is… :lol:

bij mijn dochter werd ik imisselijk als ik honger had of net wakker was en nog niet gegeten had. Ik ben toen snel drinkontbijt gaan drinken als ik wakker werd en ging niet van huis weg zonder sultana oid om de maag gevuld te houden. Bij mijn zoon was ik voorzover ik me kan herinneren minder misselijk dan bij mijn dochter, maar misschien kwam dat omdat ik zodra ik getest had me op de misselijkheid voorbereidde en drinkontbijt in huis haalde de hele dag door kleine beetjes at.

Iets misselijker nu ik zwanger ben van een jongetje.

Van beide ‘soorten’ zwanger geweest en bij beide heeeerlijk niet misselijk geweest :mrgreen:

Maareuh je legt ook helemaal niet uit of je je ditmaal zo anders voelt dat je dit denkt? 8)

Ga je over een paar weken een gokpoll maken? :mrgreen: En natuurlijk gefeliciteerd ook!

Rhiannon, ik ben nu veel misselijker dan bij de eerste twee zwangerschappen, vandaar :wink: En euh…dat polletje komt er niet denk ik, we willen het tzt wel weten, maar het blijft op kok geheim 8) Of jullie moeten met z’n allen kunnen wachten tot het kindje er is 8) :mrgreen:

Eerste een jongetje, wel misselijk geweest, maar goed hanteerbaar.



Tweede een meisje, zo misselijk geweest dat ik een innige relatie had met de wc-pot echt niet leuk meer.

Bij de jongens een heel klein beetje misselijk, en bij de meiden dus meer, maar niet zo erg dat ik ook echt moest overgeven, maar vond het wel duidelijk verschillend. Het is by the way geen bakerpraatje, echt wetenschappelijk onderzocht voor zover ik weet.

Ach Wola, wachten geen probleem toch? Je hebt er al bijna 2 maanden opzitten :lol:

2 geweldige meiden en bij beide zwangerschappen niet misselijk geweest dus theorie gaat niet op (zoals 99,9%van alle bakerpraatjes :wink: )

Bij allebei ontzettend misselijk geweest en veel overgeven. Geen verschil dus!

Ik heb bij allebei de zwangerschappen de eerste 3 maanden plat gelegen, alles wat ik at kwam er direct weer uit



En heb 1 zoon en 1 dochter

hier bij bij beide meiden niet extreem misselijk geweest alleen beetje misselijk de eerste 10 wkn…



deze zwangerschap extreem misselijk tot nu toe… over 2 wkn kan ik zeggen of het aan een jongen lach of aan de derde zw hahah

@Rhiannon wrote:

Ach Wola, wachten geen probleem toch? Je hebt er al bijna 2 maanden opzitten :lol:




oe wat klinkt dat al lekker ver :mrgreen:



maar ik sta te trappelen om die eerste echo hoor, met 10 wekwn hier gelukkig :thumbup: