misselijk, overgeven: wanneer is het teveel

Bwaaaa ik voel me inmiddels met de dag beroerder. Ik weet dat het erbij hoort, met de eerste had ik het ook, maar zo erg als nu is nieuw.

Misselijk dag en ook nacht ( dus slaaptekort), overgeven totdat ik gal spuug. Ben duizelig en zie er niet uit.



Wie heeft er de gouden tip? en wanneer is het teveel van het goede en ga je naar de huisarts?



Meer dan een krackertje/sultana en af en toe droge pasta krijg ik hier neit naar binnen. Gelukkig wel water maar mondjesmaat.

Ik zou NU gewoon maar eens naar de HA gaan. Beter een keer te vaak dan te laat!! Voorkomen is nog altijd beter dan genezen en ik neem aan dat je weinig trek hebt om straks opgenomen te worden in het ziekenhuis vanwege uitdroging.

idd even langs je HA

Mijn huisarts is van het type lekker stoicijns… tjsa mevrouwtje hoort erbij, kunnen we niets aan doen.

Hoefde niet eens langs te komen, telefonisch was afdoende :doh:

Meer stennis trappen. Volgens mij zijn er in de tijd dat ik hier op het KOK forum zit al 2 dames met uitdroging opgenomen in het ziekenhuis. Daar zit je echt niet op te wachten! Dan maar een beetje acteren, jij voelt zelf aan je lijf het beste hoe het ervoor staat.

Helemaal omdat je zegt dat je duizelig bent, zou ik er flink achteraan gaan!

Tip: acupunctuur!

Ik heb heel weinig last van misselijkheid gehad, maar een keer of 4 overgegeven.

Sterkte :hug:

@Astertje wrote:

Mijn huisarts is van het type lekker stoicijns… tjsa mevrouwtje hoort erbij, kunnen we niets aan doen.

Hoefde niet eens langs te komen, telefonisch was afdoende :doh:


Onzin! Er is best wat aan te doen. Er zijn pillen, Emesafene, die bij veel mensen heel goed helpen. Ik zou zeker nog eens bellen, desnoods dit weekend naar de huisartsenpost, zodat je een andere arts te spreken krijgt.

Dit weekend de HAP bellen!!

Straks ben je uitgedroogd!! :naughty:

astertje:

nnn

de HA kan ook nog andere tabletten voorschrijven, dan emesafene, die werken og iets beter, ik weet alleen even niet hoe ze heten…

sterkte!

nou weekend doorgekomen in bed met een bak in mijn handen.

Weegschaal geef weer 2 kilo minder aan. Voel me de hele dag zooo ontzettend naar en onpasselijk, echt niet te vergelijken met de 1ste.

Zit ook nog middenin een verhuizing, zal morgen vroeg de " nieuwe" huisarts eens bellen, is ook een vrouw. Met mazzel eentje die hier ook last van had.

vvv

Ben nu net 7 weken …al 2 weken misselijk en een week aan het overgeven.

Strakjes afspraak bij vrouwelijke HA…hopen op een beetje begrip !



Houd jullie op de hoogte