Misselijk omdat....

ik net de laatste bonbon van een halve doos bonbons (200gram :oops: ) achterover heb geslagen…



Zelden ongesteld, maar o wee als het dan weer eens zo ver is…waarom in hemesnaam bestaat er chocola?



Ik ben dus een half uur gelden met die 200 gram begonnen…ik vermijd de weegschaal voorlopig maar even… :oops: :oops: :oops: :oops:



Ben ik de enige met dit probleem? Waar hebben jullie last van?

@Soleil wrote:

waarom in hemesnaam bestaat er chocola?




Vast uitgevonden door een vrouw die ongesteld moest worden/was :mrgreen:



Maar eeerrrug herkenbaar. Als ik het huis af ga zoeken naar chocola weet manlief precies hoe laat het is (en anders weet hij het de volgende dag wel, dan daalt mijn humeur naar een dieptepunt :oops: )

hmmm heeeeel heeel herkenbaar… ik vreet dan het liefste bonbonbloc (ja dat is geen eten meer, maar vreten)



Marloes, wat ik je al een poosje wil zeggen: ik vind je onderschrift geweldig!!

Pure chocola eten :wink:

Beter voor de lijn.



Ik ben gestopt met chocola eten.

Sinds gisteren ofzo :shifty:

@lydia wrote:

Pure chocola eten :wink:

Beter voor de lijn.



Ik ben gestopt met chocola eten.

Sinds gisteren ofzo :shifty:




Is heel raar, maar kan het om 1 of andere reden niet helemaal serieus nemen die stoppoging van je :mrgreen:

Ik lust graag chocola. Vooral die tijd van de maand.



Maar van mijn vriend kan ik niet winnen. :smiley:

Ik denk dat hij meer chocola eet op jaarbasis als ik. Misschien wel het dubbele :wink:

Oh chocola! Praat me er niet van. En ik word nooit misselijk. Ik kan ook zo een doos negerzoenen ofzo opeten zonder dat ik er misselijk van word! Ik schaam me gewoon soms voor m’n vreetzucht :mrgreen:

@Fryskefaam wrote:

Oh chocola! Praat me er niet van. En ik word nooit misselijk. Ik kan ook zo een doos negerzoenen ofzo opeten zonder dat ik er misselijk van word! Ik schaam me gewoon soms voor m’n vreetzucht :mrgreen:




jaaaaaa Marloes en ik hebben eindelijk iemand gevonden die het ook kan :mrgreen: Zal het aan de lucht in Noord Nederland liggen ofzo? (voor de outsiders haha ooit werden Marloes en ik heeeeel vreemd aangekeken toen wij een vergelijkbare opmerking over negerzoenen maakte… daar word je toch misselijk van na 2? Nee waarom? :oops: :shock: :mrgreen: )

ik denk dat ik de enige vrouw ter wereld ben die niet van chocolade houdt :oops:



in koekjes of taarten of ijs vind ik het wel lekker, maar repen of bonbons :sick:

@mamaMarije wrote:

@Fryskefaam wrote:
Oh chocola! Praat me er niet van. En ik word nooit misselijk. Ik kan ook zo een doos negerzoenen ofzo opeten zonder dat ik er misselijk van word! Ik schaam me gewoon soms voor m’n vreetzucht :mrgreen:




jaaaaaa Marloes en ik hebben eindelijk iemand gevonden die het ook kan :mrgreen: Zal het aan de lucht in Noord Nederland liggen ofzo? (voor de outsiders haha ooit werden Marloes en ik heeeeel vreemd aangekeken toen wij een vergelijkbare opmerking over negerzoenen maakte… daar word je toch misselijk van na 2? Nee waarom? :oops: :shock: :mrgreen: )




Dat jullie me nog niet eerder gevonden hebben is vast omdat ik me er angstvallig stil over houd (en vandaag kom ik uit de kast dus hahaha) Ik schaam me er zelfs tegenover vriendlief over! :mrgreen: Ik haal dus ook vaak negerzoenen als ik weet dat hij die avond niet thuis is whahahaha

gaat zometeen even bij winkel langs om negerzoenen :wink: Kunnen ze dat onderste stukje trouwens ook niet gewoon van chocola maken? Dat stukje wafel is toch niet te vreten?

Ohhh…zo herkenbaar.



Moet volgende week weer ongesteld worden en ben sinds eergisteren de hele dag aan het vreten… :x :frowning:



Chocola, borrelnootjes, koekjes, speculaas enz enz.



Ohhhh… en jullie hebben het over negerzoenen :drool: :drool:

Gelukkig heb ik ze niet in huis…anders was de doos al leeg denk ik.

Daar blijf je van door eten…mmmmn

@beitsche wrote:

Ohhh…zo herkenbaar.



Moet volgende week weer ongesteld worden en ben sinds eergisteren de hele dag aan het vreten… :x :frowning:



Chocola, borrelnootjes, koekjes, speculaas enz enz.



Ohhhh… en jullie hebben het over negerzoenen :drool: :drool:

Gelukkig heb ik ze niet in huis…anders was de doos al leeg denk ik.

Daar blijf je van door eten…mmmmn




Ik hd de rest die k erbij in prop de laatste 2 dagen expres niet vermeld, maar ben gelukkig niet het enige hormonale schransmonster



Over mijn humeur de afgelopen dagen wil ik het nog niet eens hebben, ik dacht even dat ik al antidepressiva nodig had…wordt naarmate ik ouder wordt wel erger overigens…

@Soleil wrote:





Ben ik de enige met dit probleem? Waar hebben jullie last van?




Pukkels en puisten.







Lagen hier zo’n 12 chocoladeletters in de kast, heb ze in stukjes gebroken en op een etagiére gelegd.

In 3 dagen waren ze ineens ‘weg’… :eh:







En nu heb ik pukkels… héél vreemd… :think:

Oooh woooww, jij bent een echte doorgewinterde negerzoenen(vr)eter! :mrgreen: Great idea!!! :lol: :lol: :lol:

owww negerzoenen… jammmm ja hoor een heel pak lukt wel… :drool: (en ik neem die vieze bodem voor lief haha)



maar wat ik nog lekkerder vind (en een lekkerdere bodem) melocakes :drool:



Ik weet wel dat je mij dit weekend niet bij een supermarkt moet vinden :silenced: :shifty:

Hahaha, een negerzoenenverslaving ken ik niet…maar ik ben wel zo erg dat ik alle bonbons die ik gekocht heb voor kerst ( 8) ), gisteren al opengebroken heb (en de eerste 150 gram heb opgegeten) en in een broodtrommeltje doe zodat manlief niet ziet dat ik zoveel achter over heb geslagen. Om het schuldgevoel iets minder te maken, heb ik de kinderen ook een paar toegestopt gisteren (vandaag waren ze niet in de buurt tijdens 2e aanval, nouja, ok, ik geef toe, ik heb gewacht tot ze de deur uitwaren, ik wou niet delen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ). Echt, ik herken mezelf niet op dergelijke momenten (maar op zulke momenten kan me dat ook lekker niets schelen :mrgreen: ).



Door de mirena ben ik maar zelden ongesteld, en dat is maar goed ook…anders konden ze me rondrollen :silenced: . :mrgreen: .



Nu geen chocola in huis, werkt wonderwel goed hahaha.

Chocolade :drool: Negerzoenen :drool: :drool: :drool:



Ook krijg ik een opruimkick, een 2 tot 1 dag van te voren. Hub weet dan al meteen hoelaat het is :mrgreen:

Whaha geweldig herkenbaar. Hier ook een die dan helemaal bergen chocolade wegvreet. Heb alleen als voordeel dat ik zelfs een doos van vierhonderd gram zonder misselijk te worden kan wegstouwen. :oops:

@Fryskefaam wrote:

@mamaMarije wrote:
@Fryskefaam wrote:
Oh chocola! Praat me er niet van. En ik word nooit misselijk. Ik kan ook zo een doos negerzoenen ofzo opeten zonder dat ik er misselijk van word! Ik schaam me gewoon soms voor m’n vreetzucht :mrgreen:




jaaaaaa Marloes en ik hebben eindelijk iemand gevonden die het ook kan :mrgreen: Zal het aan de lucht in Noord Nederland liggen ofzo? (voor de outsiders haha ooit werden Marloes en ik heeeeel vreemd aangekeken toen wij een vergelijkbare opmerking over negerzoenen maakte… daar word je toch misselijk van na 2? Nee waarom? :oops: :shock: :mrgreen: )




Dat jullie me nog niet eerder gevonden hebben is vast omdat ik me er angstvallig stil over houd (en vandaag kom ik uit de kast dus hahaha) Ik schaam me er zelfs tegenover vriendlief over! :mrgreen: Ik haal dus ook vaak negerzoenen als ik weet dat hij die avond niet thuis is whahahaha

gaat zometeen even bij winkel langs om negerzoenen :wink: Kunnen ze dat onderste stukje trouwens ook niet gewoon van chocola maken? Dat stukje wafel is toch niet te vreten?
Euh ik haal dan twee dozen, dan lijk ik beschaafd als de mannen thuis zijn en op een verloren moment kan ik dan met gemak die andere doos naar binnen werken.

@Fryskefaam wrote:

Oooh woooww, jij bent een echte doorgewinterde negerzoenen(vr)eter! :mrgreen: Great idea!!! :lol: :lol: :lol:
Goed he :mrgreen: . toen ik zwanger van de oudste was (op de helft ongeveer) en mijn man vijf weken op oefening moest had hij op zaterdagmiddag vier dozen negerzoenen voor me gehaald omdat zijn zus en vriend (inmiddels man) op woensdag langs zouden komen. Die woensdagmorgen ben ik snel naar de supermarkt gewaggeld om nog twee dozen te halen, de rest was op, een doos heb ik toen die middag leeg gestouwd en die andere die avond met hun. maar, toen zaten er ook nog maar negen in ipv de twaalf van nu. Geweldig trouwens dat er nu meer in zitten. Het moeten wel die van buys zijn, en niet die met de gekleurde rommel er op. :drool: :drool: :drool: