misselijk gelijk over

Was bij jullie de ochtend misselijkheid gelijk over na de bevalling?



IK spuug nog elke ochtend en bijna elke avond dat is het enige waar ik goed flauw van word.



Is dat na de bevalling gelijk over?

geen idee, meis !

ik ben alleen in het begin van de zwangerschappen ziek geweest en dat vond ik al erg genoeg…

dus ik kom alleen maar ff dit typen omdat ik je een hele dikke knuffel wil geven !





bij deze:

:hug: :hug: :hug:



liefs

Gerda

ik ben bij tygo gelukkig geen een dag misselijk geweest dus kan je er niet mee helpen

maar wel wil ik je een dikke :hug: geven

wat naar dat je nog steeds zo moet spugen



hadden het vandaag nog over zwangerschaps kwalen op school omdat we aan het onderdeel zorgen voor barende en kramende vrouwen zijn begonnen en dus ook dat vrouwen hele zwangerschap door misselijk kunnen zijn

maar dat je erna ook nog last van kan hebben had ik nog niet meegemaakt



misschien dat je er iets voor kan krijgen van je ha?

Ik heb nooit echt last van misselijkheid gehad maar wel heeeel veel andere dingen, deze waren direct na de bevalling weer over…

Alleen bij nummer 3 de bekken instabiliteit niet helemaal meteen maar was wel meteen, veel minder!

succes.

Pfff gisteravond was het weer drama :sick: Dacht zelf aan om maar tot de bevalling alleen maar water te gaan drinken



Heb net kiwi gehad tot nu toe gaat dat goed

Och Karin, wat een narigheid… lijkt me echt vreselijk :hug: :hug:

Ik hoop dat het vlug over is straks meis.

Ik heb ook 9 maanden gespuugd bij de eerste, na de bevalling was het gelijk over. Nog eventjes volhouden dus :-*

Ik heb ook 9 maanden gespuugd. Elke dag en tijdens de bevalling ook erg. Na de bevaling (ik lag nog op bed en was niet gedoucht) vroeg de vk of ik sinasappelsap wilde. Neeee daar geef ik al 9 maanden van over was mijn antwoord. De vk moest lachen en zei nu niet meer hoor. En inderdaad. Het was over :smiley: