misselijk einde zwangerschap

De laatste dagen word ik misselijk van elk soort voedsel, en sla ik het liefst het avond eten over maar wat nu?

Kan moeilijk niks blijven eten ik drink wel voldoende maar dat vult niet genoeg.

( word dizzy van honger en als ik dan eet, wat het ook is, sta ik te spugen. Van de misselijkheid… :roll: :roll: )

Ik had het ook kindje lag gewoon in de weg elke avond kwam mijn eten er weer uit :sick: kleine beetjes eten overdag

Ooh spannend… bij mij kwam de bevalling er dan aan :mrgreen:

Lune, ja was bij Riley ook zo…

Nu wel vanmorgen tot huilend aan toe weeën gehad, maar ja… toen kwam Riley binnen en hield me hand vast, en zegt ‘sss, sssst! gaat het mama?’…

Toen zakte het weg…

Verder nu maar aan de beschuit…

Mijn moeder was ook alleen misselijk als de bevalling eraan kwam, of aan het bevallen was.

Ik zou kleine beetjes eten, geen vette dingen maar magere dingen. Of proberen soep te eten?

Behalve het fijne dat je bevalling er aan zou zitten te komen, zou ik het wel melden bij je verloskundige of gyn als je weer moet, misselijkheid is niet altijd iets om zomaar weg te wuiven of welkom te heten vanwege een BIA :wink:. Hoop dat eht snel over is meid! :hug:

Hier het zelfde Sweet, ook zo misselijk elke keer, vooral in de ochtend en avond.

Die HCG hormoon die in het begin zorgt (vaak dan) dat je misselijk wordt heb je nu ook weer in je lijf omdat deze ook zorgt voor de weeën, dus misschien toch een langzame aankondiging van de bevalling, je hebt immers dat HCG ook nodig om te bevallen :slight_smile:

ik ben dan nog maar 34 weken maar ben sinds vorige week elke dag misselijk…

eten bah moet er niet aan denken en vooral het avond eten… dat ligt na een half uur ook in de emmer… ik vind het vreselijk al dat braken vooral als mijn maag echt leeg is komt er alleen boertjes uit… (ook geen maagzuur enzo)

en dat is echt vreselijk…

heb net een boterhame gegeten gewoon omdat het wel ff moet maar met tegenzin

Het ging even beter, kon weer eten, maar nu heb ik nog niet eens diner op o komt alles eruit incl gal. Kan dit ook bij een hoge bovendruk? ( gister 150)

Je hebt geen “strakke band om je bovenbuikgevoel” sweet? Zo wel, toch de vlos aan de bel trekken hoor, hoe was je onderdruk, ook minstens 30 hoger dan voorheen, ofwel > 90/95? Anders even aankaarten. Maar zelf heb ik ook weer geregeld maagzuur en gal wat bij tijden in mijn mond terecht komt, vanwege dat ik erg kort ben en de on-ingedaalde grote beeb en het vele vruchtwater de ruimte te klein vinden in mijn buik en de boel dus in de knel komt. eet me ongans aan de rennies momenteel.

Nog 2 nachtjes (dan is het de 28e),

maar doe anders maar gewoon vannacht! :hug:

Beebie, dat gevoel heb ik al weken, en mijn onderdruk was erg netjes (70) +/- 10/20 hoger dan normaal (in mijn geval).

Maagzuur valt hier erg mee nu, geef alleen heel veel over, en heb continu hoofdpijn, duizelingen, en zie gewoon soms wazig.