even denken…waar zal ik beginnen…
heb vanochtend 2 testen gedaan, en er staan 2 lichtroze lijntjes :inlove:
een tijdje geleden heb ik hier ook gepost omdat ik sinds begin dit jaar hele erge steken heb links onder, ik ben daarmee naar de huisarts gegaan, die heeft me naar het ziekenhuis gestuurd maar alles was ok.
Sindsdien heb ik elke maand vanaf mijn eisprong tot mijn ongesteldheid deze steken. Vorige maand heb ik besloten om een aspraak te maken met een gynocoloog.
Ik heb er zo lang mee gewacht omdat ik toch wel erg bang was, voor al die onderzoeken, ik schaam me nog al en ook bang om misschien slecht nieuws te krijgen…
De afspraak zou 20 october zijn maar is helaas door de gyn verzet naar 10 november.
Ik ben op 18 september voor het laatst ongesteld geworden.
Deze maand heb ik de pijns linksonder bijna niet gehad, tot een paar dagen geleden. De steken zijn niet zo erg, de pijn is erg zeurderig zeg maar.
Nu had ik al een paar dagen het gevoel dat mijn ongie eraan kwam, gisteren ook erge hoofdpijn en buikpijn onderin.
Vanochtend zou ik ongesteld moeten worden, ik ben vrij regelmatig.
Ik heb vanacht erg raar gedroomd, ik werd wakker vanochtend en dacht gewoon… laat ik maar testen, en dit was het resultaat…
Ik heb denk ik al 100 van deze testen gedaan de laatste paar maanden, maar nog nooit heb ik twee lichte roze lijntjes gezien…
Ik denk dat ik dan toch echt zwanger ben nu…
Waar ik nu zo bang voor ben is dat er iets toch niet goed is.
Ik heb nog steeds buikpijn en voel me alsof ik ongesteld moet worden en ook heb ik die steekjes en zeurende pijn linksonder.
Omdat ze me in het ziekenhuis best wel bang hebben gemaakt met een BBZ zit ik hier steeds over na te denken.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen… moet ik een andere gyn bellen om te kijken of ik eerder kan dan 10 november, heeft dit zowiezo nut om te doen, want … kunnen zij iets zien of er iets aan doen mocht het niet goed zijn???
Mag ik al blij zijn… :oops: want ben zo bang dat er iets mis gaat…
Het gevoel heben dat je ongesteld moet worden klopt wel.
Anders zou ik een test kopen van claerblue en dan de digitale. Daar zie je geen streepjes maar duidelijk ZWanger of niet Zwanger.
Ik hen 3 miskramen gehad maar buikpijn had ik eigenlijk niet
groet anita
ik had bij alle twee het gevoel van ongi moeten worden…
en bij alle twee niet geworden :mrgreen:
maaruh gefeliciteerd :mrgreen:
:mrgreen: gefeliciteerd,onwerkelijk lijkt het he
je zou om een echo kunnen vragen als je zo’n 7 weken zwanger bent,dan is er wel een kloppend hartje te zien meestal,nu nog niet
gefeliciteerd :mrgreen:
als ik die lijntjes zie ben je toch echt zwanger
succes met de steken want dat is wel vervelend, hoop dat het niets ergs is !
Overduidelijk zwanger! Die lijntjes had ik ook, dezelfde testen… En ik zou me echt nog geen zorgen maken als er geen reden toe is: in het ziekenhuis zie je zoveel dingen die je niet moet zien, of hoor je zoveel dingen: laat je niet gek maken!
Kun je niet al de vk bellen? Of blijf je gelijk bij de gyn onder controle?
Gefeliciteerd! :dance:
De dag voordat ik positief teste, heb ik zelfs staan huilen omdat ik zulke buikkrampen had en ik zeker wist dat mijn ongi er weer aan zat te komen. Niets was toen minder waar. Het gevoel van ongi hoort er echt bij!
Gefeliciteerd!
Maak je geen zorgen om die steekjes, is heel normaal. Je bm reageert gewoon al op de zwangerschap, ik had het ook. Probeer er maar vast van te genieten :inlove:
Gefeliciteerd!!!
En ook ik had van die steekjes in het begin van de zwangerschap, geen zorgen maken dus.
Dankjewel allemaal!! :inlove:
Heb vandaag nog 2 Clearblue testen gekocht. Ik zal er morgen 1 proberen. Mijn vriend vertrouwd deze niet omdat ik ze op Ebay heb gekocht :lol:
We zijn helemaal in de wolken al voelt het nog erg onecht allemaal.
Ik moet maar niet teveel nadenken over de steekjes en pijntjes, heb 10 november een afpraak by de gyn, en hopelijk hebben we dan ook wat meer geruststelling.
Ik zal mijn zwangerschap zowiezo onder controle van een gyn blijven omdat we in Zwitserland wonen. Hier schijnt het allemaal via de gyn te gaan. Het gaat allemaal een beetje anders hier dan in Nederland dus we moeten ons maar goed informeren.
Ik had bij de oudsten ook eerst lichte lijntjes en je zult zien als je het over een paar dagen nog eens doet knallen ze van je testje af.
Er wordt steeds meer hormoon aangemaakt.
gefeliciteerd en ik verwacht dat de gyn je alleen maar gerust zal stellen.
Geniet ervan!!!