even denken…waar zal ik beginnen…
heb vanochtend 2 testen gedaan, en er staan 2 lichtroze lijntjes :inlove:
een tijdje geleden heb ik hier ook gepost omdat ik sinds begin dit jaar hele erge steken heb links onder, ik ben daarmee naar de huisarts gegaan, die heeft me naar het ziekenhuis gestuurd maar alles was ok.
Sindsdien heb ik elke maand vanaf mijn eisprong tot mijn ongesteldheid deze steken. Vorige maand heb ik besloten om een aspraak te maken met een gynocoloog.
Ik heb er zo lang mee gewacht omdat ik toch wel erg bang was, voor al die onderzoeken, ik schaam me nog al en ook bang om misschien slecht nieuws te krijgen…
De afspraak zou 20 october zijn maar is helaas door de gyn verzet naar 10 november.
Ik ben op 18 september voor het laatst ongesteld geworden.
Deze maand heb ik de pijns linksonder bijna niet gehad, tot een paar dagen geleden. De steken zijn niet zo erg, de pijn is erg zeurderig zeg maar.
Nu had ik al een paar dagen het gevoel dat mijn ongie eraan kwam, gisteren ook erge hoofdpijn en buikpijn onderin.
Vanochtend zou ik ongesteld moeten worden, ik ben vrij regelmatig.
Ik heb vanacht erg raar gedroomd, ik werd wakker vanochtend en dacht gewoon… laat ik maar testen, en dit was het resultaat…
Ik heb denk ik al 100 van deze testen gedaan de laatste paar maanden, maar nog nooit heb ik twee lichte roze lijntjes gezien…
Ik denk dat ik dan toch echt zwanger ben nu…
Waar ik nu zo bang voor ben is dat er iets toch niet goed is.
Ik heb nog steeds buikpijn en voel me alsof ik ongesteld moet worden en ook heb ik die steekjes en zeurende pijn linksonder.
Omdat ze me in het ziekenhuis best wel bang hebben gemaakt met een BBZ zit ik hier steeds over na te denken.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen… moet ik een andere gyn bellen om te kijken of ik eerder kan dan 10 november, heeft dit zowiezo nut om te doen, want … kunnen zij iets zien of er iets aan doen mocht het niet goed zijn???
Mag ik al blij zijn… :oops: want ben zo bang dat er iets mis gaat…