misschien of toch niet

Ik ben 30 maart ongesteld geweest dit was over op 2 april…

7 april heb ik ede van de dag pijn in mijn buik gehad links onderin ik heb deze pijn wel vaker gevoeld kan dan bijna niets doen…

We hebben dat weekend flink geklust

Nu ben ik een week verder voel me erg moe (heb geen zin om dingen te doen), me temperatuur is op het moment 37,4 schrik elke nacht wel 1 keer wakker had dit nooit…soms raar gevoel in buik (lichte ongi pijn), sinds vandaag diarree en me buik blijft knorren ook na het eten…me borsten zijn beduidend voller… ook me dochter van 7 was sit opgevallen en aan de buitenkant van mijn borsten doet het pijn als ik erop druk (klieren volgens mij) op 1 plek

Ik ben al vaker zwanger geweest en heb veel straie op mijn buik dit jeukt nu ook…

Volgens mij is mij afscheiding wit (let hier nooit zo op)

Ik weet niet wat ik moet denken…

Iemand die dit ook heeft???

Met citaat reageren

Tja, ik denk eerlijk gezegd dat het nogal vroeg is voor dit soort klachten bij een zwangerschap :shifty:



Maar het enige wat uitsluitsel kan geven is een zwangerschapstest. Dus als jij je zwanger voelt, zou ik die maar doen :wink:

misschien test tegenaan gooien?

spannend :pray: :pray: … misshien behoor jij strax ook bij decembermama’s :mrgreen:

@3ebaby wrote:

Ik ben 30 maart ongesteld geweest dit was over op 2 april…

7 april heb ik ede van de dag pijn in mijn buik gehad links onderin ik heb deze pijn wel vaker gevoeld kan dan bijna niets doen…

We hebben dat weekend flink geklust

Nu ben ik een week verder voel me erg moe (heb geen zin om dingen te doen), me temperatuur is op het moment 37,4 schrik elke nacht wel 1 keer wakker had dit nooit…soms raar gevoel in buik (lichte ongi pijn), sinds vandaag diarree en me buik blijft knorren ook na het eten…me borsten zijn beduidend voller… ook me dochter van 7 was sit opgevallen en aan de buitenkant van mijn borsten doet het pijn als ik erop druk (klieren volgens mij) op 1 plek

Ik ben al vaker zwanger geweest en heb veel straie op mijn buik dit jeukt nu ook…

Volgens mij is mij afscheiding wit (let hier nooit zo op)

Ik weet niet wat ik moet denken…

Iemand die dit ook heeft???

Met citaat reageren




Heb je een regelmatige cyclus? want dan zou je net je eisprong pas gehad hebben en nog 1,5 week tot je nod hebben… dan zou het geen zwangerschap kunnen zijn…



en anders testen…

nu al testen, dat is toch te vroeg…

Het zou mijn derde zwangerschap misschien dat het daarom wat sneller is???

Bij mijn 2e zwangerschap paste ik al na 6 weken mijn broeken al niet meer :slight_smile:

wat sneller is?

sorry lekker onduidelijk ben ik :frowning:

De symptomen bedoel ik… :stuck_out_tongue:

haha :lol:



nou ja, als je afgelopen donderdag je ei hebt gehad (rekening houdend met cyclus van 28 dagen, rekenen vanaf 30 maart) zou je nu een beetje bij de innesteling moeten zitten… dus nog niet echt zwanger zeg maar.



Denk niet dat bij een 3e de symptonen eerder zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee :wink:

Mijn cyclus vanaf november is:



November 28 dagen 21 november begin menstruatie

December 28 dagen 19 december

Januari 28 dagen 16 januari

Februari 28 dagen 13 februari

Maart 18 dagen 1 maart

april 28 dagen 30 maart



Duurt gemiddeld een week me periode…

De lengte van je periode heeft er verder niks mee te maken. Reken je wel vanaf het begin van je menstruatie dan?

Op basis van je gegevens is het echt wel heel vroeg maar ja het is mogelijk.

Maar alleen een test kan een antwoord geven :wink:

Het lijkt me allemaal wat snel.

Voor wat betreft je symptomen:

Afgelopen maand hebben wij een maandje overgeslagen om zwanger te worden en had ik toch allerlei symptomen zoals bijv. misselijkheid. Dat hoort blijkbaar bij mijn cyclus. Ik kan er zelf dus geen touw aan vastknopen. Het enige wat je kunt doen, is wachten en testen!



Natuurlijk :thumbup: ik wel voor je :slight_smile:

Ik reken van de eerste dag van menstruatie tot aan de dag dat de nieuwe komt :? Hoop dat ik dat goed doe…



Het is trouwens onze eerste periode, heb al acht jaar geen pil gebruikt dus ontpillen kan het niet zijn :stuck_out_tongue: [/spoiler]