…maar ik wil het toch graag weten :oops:
Ik heb me sinds gisteren aangemeld en voor mij is dus alles nieuw en onwennig.
maar waarom zijn vele van jullie zo fanatiek met het berekenen van jullie vruchtbare dag??
Als je gewoon elke dag vrijt is dat niet voldoende of is dat juist slecht??
Sorry dat ik misschien zo’n domme vraag stel maar ben wel benieuwd :oops:
Groetjes Angela
Dat is makkelijker denk ik, Ik heb het zelf ook gedaan zodat ik in kon schatten wanneer het dan zo zou moeten wezen, en zo werd de berekening makkelijker voor mij wanneer ik dan positief zou kunnen testen, en de uitgerekende datum berekenen.
O ik zie dat ik hem in de verkeerde hoek heb geplaatst.
hij hoorde bij “zwanger worden” sorry…
Als je het maanden achtereen iedere dag moet doen (om de dag schijnt trouwens beter te zijn voor de kwaliteit van het zaad), dan heb je het op een gegeven moment wel een beetje gehad. :oops: (Maar goed, de meest vruchtbare dag berekenen ging bij mij ook niet ivm een onregelmatige cyclus.)
O nou wij vrijen altijd eigenlijk al bijna iedere dag hoor :oops:
dus ja ik dacht dan maakt het toch niet uit.
Dan niet, nee. Hoogstens voor de kwaliteit van het zaad. Maar niet iedereen heeft er elke dag zin in en dan maakt het wel uit.
Het is gewoon makkelijk voor jezelf.
als je weet wanneer je ongie zou moeten zijn, weet je ook wanneer je overtijd zal zijn.
Tussen de tijd van testen en de eerste afspraak bij de vk zit zomaar 6 weken, toch handig als je dan zelf al weet hoe en wat, want dat wachten is echt killing, vooral als je net zwanger bent.