miskraam?

ging zojuist even plassen…

zag ik donker in mn ondergoed…

in het toilet 1 propje bloed, maar geen drupels, maar een stolsel achtig…ik konn het met een pen uit elkaar trekken tot draden…

iemand evaringen met miskramen?

kan ik nu een zwangerschapstest doen om er achter te komen of ik nog zwanger ben of werkt het niet zo simpel? ooh wat ben ik bang nu

Ik heb hier zelf geen ervaring mee.

Maar wil je heel veel sterkte wensen en mijn duimen blijven draaien voor jou dat je nog zwanger bent. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug: :hug:

Teun het is helaas afwachtten. Je kan nu wel een test doen maar die zal nog positief zijn ook als je een miskraam hebt doordat het hormoon nog in je lichaam zit.

ik ga voor je duimen meis :hug:

Je lichaam zit nog vol HCG… Dus testen heeft helaas geen zin! En kwetsie van afwachten! Misschien kan je je vk bellen?

Veel sterkte.

ff copie uit het mei2012 topic

ik heb dus ook griep en een keelonsteking, en toen ik op aanraden toch maar even de vk belde kwam er dit uit

ik uitleggen dat ik griep/keelontsteking heb..

ze ging eerst allemaal vragen hoe het propje eruit zag, en of ik krampen enz. had. en toen ging ze vragen wat ik voor symptomen van mijn griep had, en toen ik vertelde dat ik heel veel moest hoesten vertelde ze dat als je zwanger bent, je baarmoeder ook meer bloedvaten krijgt of dunnere ofzo en dat door het hoesten je dus ook bloedvaatjes kapot hoest, in je neus in je keel oren maar dus ook dus in je baarmoeder/vagina..

omdat ik geen pijn of veel bloedverlies had zei ze dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken..en dat dit heel verklaarbaar was door het hoesten..en dat dat propje waarschijnlijk daar al even zat en een ophoping van het hoesten was (als je zou weten hoe erg ik al 3 dagen aan het hoesten ben)

toen ik vertelde dat ik maandag zo'n erge rugpijn en pijn in mn benen had zei ze ook dat dat echt geen teken van miskraam was, maar eerder van oprekken van de banden.

ze was echt heel aardig en ging alles uitgebreid uitleggen en ik ben ook echt weer een stukje gerustgestelder (maar nog wel geschrokken)

Idd… Als je griepje hebt, kan je idd bloedverlies krijgen door een kapotte bloedvaatje…

Wacht een paar dagen af :wink:

waarschijnlijk is het toch een miskraam

ipv die 7 weken dat ik dacht dat het nu zou zijn, bleek bij een inwendige echo dat het vruchtje nu 5 w 1 d zou zijn…

bloedverlies begint ook wat meer te worden dus helaas!

ah meis, wat verdrietig… :frowning:

Sterkte! :hug:

wat erg voor je meis :hug:

sterkte! hier alleen bij de 2de miskraam krampen gehad, hoeft dus niet altijd

Wat erg!

Dikke :hug:

Sterkte! :hug: :hug:

Wil je ook hier nog even heel veel sterkte wensen lieverd

Wat een rotsituatie :frowning:

:hug: