miskraam met veel elende

Miskraam met elende

:hug: wat een verhaal zeg, erg vervelend van die bloedingen en de pijn die je hebt. Ik kan me voorstellen dat je erg in de war bent nu! Ik wil je veel sterkte wensen. Heeft de arts nog gezegd wat de kans was dat je idd weer zwanger bent? Omdat je nu zo bloedt? is dat nu alleen uitwendig? wat een onzekerheid voor jullie. Sterkte :hug:

Ik ben zeker in de war

Aaah meiss wat sneu en wat een onzekerheid allemaal :hug: :hug:

He meis wat een naar verhaal… :hug: :hug: :hug:

Sterkte…

LaBruja

Bedankt

He getsie meis wat een verhaal :hug: :hug:

Mocht je over je miskraam van vorig jaar willen praten dan is er een heel lief clubje meiden in het zwanger worden na een mk/ma topic.

Heel veel sterkte :-*

Wat een onzekerheid dus voor jou/jullie. Begrijpelijk dat je vriend liever wil wachten. Maar aan de andere kant…een zwangerschap duurt ook 9 maanden, dat geeft tijd…Wel bijzonder idd jouw kwaaltjes, die zouden in mijn ogen ook kunnen wijzen op een zwangerschap. Maar alleen een test kan daar een antwoord op geven. Waarom wil je wachten tot zondag? als er vorige week al hcg is gevonden inje bloed, is het gehalte inmiddels verdubbeld en zou een zwangerschapstest je nu al duidelijkheid (en rust in je warboeltje!) kunnen geven. Sterkte :hug:

hoi wola,

net even een testje gedaan kon me niet meer inhouden maar was negatief :cry:

heerlijk zo die onzekerheid volgende week nog maar eens proberen als er dan niets uit komt weet ik pas echt zeker of ik wel of niet zwanger ben.

toch eigenwijs en aangezien ik de eerste keer ook maar een heel klein licht streepje zag toch maar eens gekeken. het was even zoeken maar zie toch echt heeeeeeeel licht een extra streepje.

van het weekend nog maar eens proberen

ik wil je hoop niet wegnemen, maar kan echt ook van de eerdere zwangerschap zijn. Ik testte 5 weken na mijn MA ook nog licht positief, na 9 weken werd ik ongesteld en toen was de test pas echt negatief :cry: Mocht het van een nieuwe Zwangerschap zijn, dan zou de test steeds donkerder moeten worden, dus van t weekend zou dan idd effect moeten tonen.

Of zou het nog een miskraam kunnen zijn? :cry: Er is nu geen echo gemaakt met je heftige bloedverlies?

groetjes,

Louise

er is inderdaad een echo

spannend, ik hoop voor je op een nieuwe zwangerschap maar dan zouden ze op de echo toch wat gezien moeten hebben ook? iets ontwikkelends… :think: zeker als het op een test een streep geeft… Naja, hou ons op de hoogte! Ik hoop voor jullie dat het een beginnende zw. is!

dat ligt er maar

En hoe is het nu? Nog getest vanochtend?

Nog even een knuff voor je verhaal! :hug:

Anders niet

:hug: wat vervelend die onzekerheid! Maar als het streepje nog net zo licht is, lijkt het erop dat het idd nog hcg is van je mk… :hug: Ik hoop dat als dat zo is, dat je nu in elk geval goed ‘schoon’ bent en klaar voor een goede zwangerschap :pray: (maar je houdt toch een spoortje hoop dat je nu zwanger bent he? misschien een wondertje :pray: ) sterkte!

het blijft inderdaad erg lastig.

Ik wil je gewoon ff een dikke knuffel geven :hug: :hug:

Ik hoop dat je nu zwanger bent, en dat je zwanger mag blijven voor de komende 8 maanden :pray: :pray: