miskraam, maar nog zwangerschap symtomen

Moeilijk zwanger worden is niet echt een probleem bij ons, ondangs dat ik maar 1 eileider maar heb.

Woensdagavond 21 maart heb ik een miskraam gehad en bij het andere topic waar dat ik schrijf hebben ze mij doorverwezen naar jullie.

-donkerdere tepels (is 1 week weg geweest nu weer terug)

-pijnlijke borsten (ook 1 week weg nu weer terug)

-jeuk aan mijn borsten (ook 1 week weg nu weer terug)

-veel vaginaal melk achtig verlies (pas van maandag)

-opgezwolle buik (eerst ook weg nu weer terug)

-ik ben heel erg moe, val bij de tv is slaap, ook door de dag. (ook eerst weg nu weer terug)

-als ik niet optijd eet ben ik missellijk. ( heb ik nooit gehad)

-mijn HCG waarden is nog niet op 0, zat maandag nog op 285, vandaag terug bloed laten trekken.

-als ik s’avonds in mijn bedje lig is het juist of ik een vlindertje in mijn onderbuik heb, heel raar vindt ik zelf, door de dag niet altijd, maar kan ook voorvallen.

-meer drinken als voorheen, altijd heb ik dorst.

-duizeligheid ( eerst weg nu weer terug).

-hoofdpijn, eerst niet nu wel.

Hellllllllllp!!!

mijn hcg was 26 maart 400

30 maart 312

2 april 285

4 april 259

Wie weet hier meer van en kan mij helpen

hoelang zit normaal het hormoon nog in mijn bloed???

Even gekwoot, niet zo zeer alleeen voor jou ( je leest het andere antwoord elders ook wel )

Maar zo weten de rest ook even dereacties

Côntroles zeggen niet altijd alles, ik heb een volledige uitdrijving thuis gehad, een dag daarop volgende een bloeding en een spoedcuretage. Alles weggehaald zelfs na inwendige echo...

1 week er op weer bloeding en infectie er was iets blijven zitten ( dus na curetage en na zelfuitdrijving) Nogmaals curetage. Alleskan dus.

Ik zou zeggen vraag een echo. Maar daarzie je gewoon domwegniks op,

Sterk denk ik ook aan dat je nu erg gaat letten op de symtomen, kan dat ms zo zijn?

Kijk de hcgwaardezo hoog is abnormaal daar kun je zelf wenigaan doen, maar op zich daalt hetdus wel iets, zwangerben je niet ws is er idd eeen stukje van placenta achtergebleven. Denk ik, grootste kans.

Opnieuw zwanger kan nog niet. Of je hebt een dubbele zwangerschap gehad dan hebje 1 op eenniet zichtbare plek voo de echo nog zitten. maar dan zou hetbetekeken dat hcg moet stijgen dat doet het ook niet.

Maar een bbz ( buitenbaarmoederlijke zwangerschap) kan in feite ook niet goed gaan.

Blijft dus inzeker. Ik vindt ook datze jou best laten kwakkelen en rondlopen.

Ik hoop dat je snel duidelijkheidhebt meis want dit isniks aan zo

ja daar kan je gelijk in hebben, mijn hcg is inderdaad weer gezakt van 285 naar 259, dus als het zo bijft zakken duurd het nog 20 dagen voor dat het weer op 0 staat, mijn gyn is deze week met vakantie en volgende week te dinsdag terug, dus dan maar weer eens bellen naar haar

weet jij misschien ook of dat het echt is dat je met nog hcg in je bloed ook nog een eisprong kan krijgen, de huisdokter zegt van wel, maar heeft hier niet al te veel ervaring mee

Nope, ms kun je rhiannons es vragen die weet het ms , verder zou ik het zo eig niet weten.

hier wel een link met info ms heb je er iets aan ?

http://www.babybytes.nl/encyclopedie/H/hCG/

als ik dat zo lees dan bevorderd dat de eispron, nu snap ik dat ze zeggen dat je meer vruchtbaar bent als je een mk hebt gehad, dus het andwoord op mijn vraag is dus ja, als je hcg in je bloed of lichaam hebt dan kan je gewoon een eisprong hebben. de dokter had dus gelijk. goed nieuws dus, dan zou ik normaal mijn eisprong zaterdag of zondag gehad moeten hebben, wij hebben vrijdag geklust en zondag ook, dinsdag ook nog eens, dus kan misschien zijn dat het snel kan gaan nu, allee als ik rechts een eitje heb gehad, links heb ik geen eileider meer. hopen maar he :pray: , hoop doet leven

Anneke het bevordert je eisprong…echter het bevorderd niet het rijpen van een eitje! Sterker nog dat werkt het eerder tegen. Hoe dat werkt qua waardes…euhm geen idee maar je HcG moet iig onder een ‘bepaalde waarde’ zijn geweest om een eitje te laten groeien en rijpen voordat het kan springen. De HcG wordt nl ook gebruikt om de LH piek (wat dus je eisprong bevordert en vandaar ook het ‘fabeltje’ van de kruisreactie met zwangerschaps en ovulatietesten) te ‘vervangen’. Pregnyl is een pure HcG dosis. En voor je cyclus dus weer normaal is is ook zo niet aan te geven helaas. Hoop doet zeker leven dus mocht je het gevoel hebben dat er een eisprong is geweest dan is dat iig een mogelijkheid. :thumbup:

Rhiannon dankje voor de info, ja dan zit er niets anders op dan te wachten tot mijn waardes helemaal weg zijn is nu nog ongeveer een goede 17 dagen. we mogen de moed niet laten zakken en we zullen wel zien, op naar mijn mentruatie, dat die dan maar snel komen dan kunnen we weer gaan klussen :mrgreen:

ik heb de uitslag van mijn bloed van vandaag en snap er nu echt niets meer van

Maandag was mijn hcg 285 (ziekenhuis)

woensdag 259 (huisarts)

en vandaag was hij 282 (ziekenhuis)

in de plaats dat hij daald, stijgt hij nu weer

Hellllllllllllllp!!!

ouw zeg erg irritant da lichAM VAN JE, ken je niet hepen , maar wil je wel succes wensen , t wordt tijd dat je gyn terug komt meis,

alle goeds van hier, ik lees vanavond nog wel even bij :-*

als je dat maar weet bianca, dinsdag eens bellen.

volgende week vrijdag weer bloed laten trekken, dan zou het hcg hormoon rond de 50 moeten zijn.

ik heb vandaag ook een beetje bruin bloed verloren, maar een paar druppels, vindt het allemaal wel heel erg gek hoor, ik herken mijn lichaam niet meer.

hey dames, ik heb juist gebeld en hij was gestegen

Maandag 2/04/2007 285

Woensdag 4/04/2007 259

Vrijdag 6/04/2007 282

Vrijdag 13/04/2007 363

de assistente snapte er niets van, de gyn had nog een telefoontje en die belt mij dadelijk terug.

zal wel moeten gaan voor een echo of nog eens bloed laten trekken, maar dat hoor ik dadelijk wel.

hey dames, heb juist gebeld met de gyn en die kon het niet verklaren, ze wou een curitage doen in de loop van volgende week, maar ik heb haar gevraagd of het niet mogenlijk is dat ik misschien terug zwanger ben, ik heb nergens last van, dus geen bloedverlies, geen buikpijn of zo.

volgende week vrijdag weer bloed laten trekken en dan moet ik die zelfde dag om 13u05 bij haar zijn om een echo te laten maken, ben benieuwd,

ze had het ook al overlecht met de andere gynecologen maar die wisten ook geen raad, dus weer 1 week afwachten.

ze zei ook niet nee en ook niet ja op de vraag of het kon zijn dat ik terug zwanger was.

:slight_smile: Hoi jeetje dat lijkt me wel vervelend zeg weet je al wat meer :think: intussen?? vreemd. Misschien toch een nieuwe zwangerschap?

Ik hoop voor je dat het goed zit. Ik duim mee. Spannend.

Miricle

dankje miricle, als ik zwanger zou zijn dan kom ik heel waarschijnlijk mee in jullie groepje van december mama’s praten. maar wel mijn 2 voetjes op de grond houden he, vrijdag zal ik wel weten wat dat er aan de hand is, zal zo blij zijn als ik bij de gyn mijn echo kan hebben, nog 3 nachtjes slapen en dan is het zo ver.

oja, jij gefeli met je zwangerschap, als ik me niet vergis hebben jullie er echt lang over gedaan he.