Beste Allemaal,
Ik heb een vraagje?
Ik heb altijd een cyclus van precies 28 dagen met op dag 14 mijn eisprong.
Zo ook 2 maanden geleden…
Nu werd ik niet ongesteld op mijn NOD. Test negatief (2 v5 vkruitvat)
Ik was wel misselijk en had opvliegers…
2 dagen later alsnog mijn regels. Wel heel heftig met meer pijn als anders.
Moest om het uur mijn tampon verschonen en lekte steeds door.
Sindsdien is mijn cylcus in zijn geheel 2 dagen verschoven.
Zou dit een miskraam zijn geweest?? Herkend iemand dit??
dat kan maar dat zul je niet zeker te weten komen .
veel vrouwen krijgen binnen enkele dagen nadat ze overtijd zijn een miskraam, en meestal weten ze niet eens dat het een miskraam was, maar denken aan een iets verlate menstruatie. eigenlijk is het iets heel " normaals" ( niet om een miskraam te bagatelliseren hoor! ik weet heel goed dat dat zelfs als je niet wist dat je zwanger was nog best impact kan hebben op je gevoelens, het kan erg verwarrend zijn)
het is dus goed mogelijk dat je een vroege miskraam hebt gehad
Als de test negatief was zou ik toch zeggen dat je cyclus gewoon wat in de war is, dat kan namelijk ook heel goed. Ik was ook altijd stipt, maar toen ineens niet meer. (ja, en momenteel natuurlijk helemaal geen ongi ) Ook de hoeveelheid bloedverlies kan erg varieren heb ik gemerkt. En dan weet ik wel zeker dat ik geen vroege miskramen heb gehad.
hier was geen menstruatie gelijk, terwijl ik dankzij zkh een cyclus had van 28d.
ik weet niet of je het al een miskraam noemen of een mislukte smanegan van eicel een zaadcel tot innesteling…
ik vind mk best zwaar klinken,
maar het zou kunnen dat er in het heel begin iets misgegaan is.
Je regels zullen dan geleidelijk aan weer op gang komen en "normaal"met tussenpozen.
Het kan ook zijn dat je wat ziekerig bent geweest je lichaam kan dan ook reageren door hormonen warrig te laten zijn …
Door allerlei oorzaken (iets verhoging wat je zelf amper tot niet merkt bv) kan een eitje later springen dan ‘standaard’ in je cyclus. Dat betekend vaak ook dat je iets later gaat menstrueren. Door het iets langer opbouwen van je baarmoederslijm kun je ook iets meer bloedverlies krijgen. Dit lijkt dan op een zeer vroege miskraam maar hoeft dit zeker niet te zijn. Zodra er wel een bevruchting plaats zou hebben gevonden gaat een bevrucht eitje ook proberen in te nestelen. Dit is bijna altijd aan te tonen met een positieve zwangerschapstest. Aangezien je deze niet hebt gehad vermoed ik eerder dat je eitje wat aan late kant is geweest. Ook lastig maar zolang je cyclus daarna weer netjes zichzelf aan de standaard tijd houdt die voor jou gewoon is heb je nog steeds een nette cyclus. :thumbup:
Bedankt voor de reacties.
Ik voel mijn eisprong. En deze is ook op het gewone tijdstip gesprongen.
Het maakt ook niet zoveel uit hoor, maar was gewoon even benieuwd.
Mij zou het een indicatie geven dat “we” het in ieder geval kunnen!!
Groet,
Loontje