HA kon vandaag de Mirena niet verwijderen, draadjes waren te ver naar achteren gezakt. Ze heeft het een aantal keer geprobeerd, ik voelde flink wat gerommel daar, maar dus zonder succes. Gyn gaat het over anderhalve week doen.
Alleen, ik heb sinds vanmiddag verschrikkelijke buikpijn, het komt en het gaat, echt in vlagen, het lijken wel voorweeën. Nu kan ik me voorstellen dat dat gewoon komt door al het gerommel, maar in hoeverre kan hij al verschoven zijn doordat zij al aan de draadjes heeft getrokken? Ik kan het nergens vinden, heeft iemand enig idee?
Gewoon HAP bellen en echo laten maken. Moeder van beste vriendje van mijn oudste was zwanger door de Mirena heen. Liever dubbelchecken meid. Sterkte :hug:
oftopic
:dance: :dance:
hihihi, of ga je iets nieuws nemen?
De mijne moet er ook uit trouwens bn heel benieuwd, hoe dat hier gaat ik voel de draadjes namelijk helemaal niet meer zitten.
:-*
Als de huisarts hem niet eruit kon halen, dan kon ze niet bij de touwtjes. Wat dat betreft zou het spiraaltje dus niet verschoven moeten zijn.
Ik denk dat je die buikklachten door het gerommel hebt, ze heeft toch met een kocher/tang een deel in je baarmoedermond gezeten (om toch een touwtje te pakken kunnen krijgen) en daar kun je wat krampen van krijgen.