Mirena verwijderd

Hallo dames,

ik heb mijn Mirena laten verwijderen afgelopen vrijdag en heb hier wat vraagjes over.

Allereerst ging het verwijderen wat moeilijker dan normaal aangezien de touwtjes vorig jaar weggesneden zijn tijdens een ingreep aan mijn baarmoedermond.

De gyn had best moeite met het verwijderen en is een minuut of vijf met twee verschillende tangen aan het wroeten geweest en dat deed veel pijn.

Vrijdag ook best veel gebloed en volop (ongi) krampen.

Gisteren werd ik krampvrij wakker en er was ook geen bloed te zien maar dit kwam in de loop van de avond weer terug.

Vandaag weer wakker mét bloed en alleen pijn als ik hoest.

Weet iemand hoe lang ik op bloedverlies kan rekenen?

En kan het zo zijn dat ik het effect van het verdwijnen van de mirenahormonen merk? Ik heb ook last van een raar gevoel in mijn hoofd, neigt naar de ongesteldheids migraine’s waar ik vroeger last van had.

Verder ook heel emotioneel en heel veel zin in sex :silenced:

Of zit dat tussen mijn oren? Nou ja, mischien een beetje ‘too much info’ maar ik voel me dus héél anders… :shifty:

Herkent iemand dit?

Ik heb één keer de mirena laten verwijderen en ahd ook toen meteen weer de “gewone” menstruatie kwaaltjes als ik altijd had.

Met de mirena loopt je cyclus gewoon door dus het kan zomaar dat jij toevallig nu ongesteld moet zijn, en dat dus ook wordt!

De andere klachten herken ik niet eigenlijk, maar ik moet ook eerlijk zijn, bij mij ging de mirena eruit, 3 dagen later werd ik ongesteld, en 2 weken later ben ik zwanger geraakt!

Oeh dat is snel mamy :mrgreen:

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en of ik nu echt ongi ben dan, heb nog steeds buikpijn en bloedverlies…

Wij willen dus 1 ongi afwachten voordat we echt gaan klussen…

hoi

heb er 2 laten verwijderen en heb nu de 3e in.

allebij de keren was het zo gedaan alleen heb je wel wat buikpijn en bloedverlies inderdaad.

kwa hormomen merkte ik eigenlijk geen verschil en was binnen 2 maanden gelijk zwanger van me zoontje :inlove:

dus heel veel succes :pray:

Geen idee… Maar… whiiii… Leukleukleuk!!!

:-* Heel veel succes gewenst alvast!!! :inlove:

Hihi gaat lukken Kaar, die ene ongi wachten we toch maar niet af, hebben geen geduld meer :inlove:

:inlove:

Ik herken de klachten niet echt, toen mijn 2e Mirena was verwijderd was ik wel een paar dagen ongesteld (ook volgens mijn cyclus). Omdat de gyn bij jou even wat heftiger te keer is gegaan kan ik me voorstellen dat de krampen en het bloedverlies nu wat heftiger zijn en wat langer duren, en pijn bij het hoesten klinkt mij ook niet onlogisch in de oren ivm het forse drukverhogende moment op de onderbuik.

Wij hebben (met veel moeite) 1 “echte” cyclus afgewacht en toen was ik gelijk zwanger… Ik hoop dat het voor jou ook snel zal lukken.

Enneh, niet alle klachten zijn vervelend toch :wink:

groet Judith

Nee zijn ze ook niet :inlove:

Bloeding is niet lang na mijn post verdwenen en heb zelfs een eisprong gehad woensdag dus ik verwacht in principe de nod rond 9 mei.

Ben héél benieuwd haha.

Oei spannend Mellie :smiley:

Wow wat leuk!!!

Heel veel succes Mel en Loek!

Ik :thumbup: duim voor een snelle zwangerschap.

Liefs Gismo

Ooooow Mellie, ik zie dit nu pas :mrgreen: :mrgreen: Jullie gaan ervoor, wat gaaaaaf!!! :inlove: :inlove: :thumbup: