mirena is eruit

Hoi allemaal,

Ja ik ben en nieuw en ook een soort van gestopt.

6 januari is de mirena verwijderd.

:lol:

Welkom Mo en heel veel succes met zwanger worden!!



Liefs,

Inge

Hai Mo,



Ik heb ook een mirena momenteel aangezien ik op dit moment een pauze heb en dus niet zwanger mag worden. Ik slik namelijk medicijnen waarvan o.a. bloedverdunners en een mirena schijnt ervoor te zorgen dat je menstruatie heel weinig is of soms helemaal niet. Mijn vraag is wat zijn jouw ervaringen hierbij en hoe weet jij je cyclus. Waarschijnlijk wordt mijn mirena 23 maart weer verwijdert en dan gaan we er natuurlijk gelijk flink weer tegenaan.



In ieder geval veel succes met klussen!!

@Mo wrote:

Hoi allemaal,

Ja ik ben en nieuw en ook een soort van gestopt.

6 januari is de mirena verwijderd.

:lol:




Welkom hoor Mo en je bent dus ook een Januari stopster :slight_smile:



Succes met klussen hoor :dance:



Groetjes Mandy

Hoi Mosje,



Ik heb de mirena 4 jaar gehad.

4 jaar geen menstruatie. Heeeeeerlijk!!!

Ik weet mijn cyclus niet maar heb 2 dagen na verwijderen gewoon menstruatie gehad. Dus wacht op mijn volgende.Hoop het niet nartuurlijk!We zien wel hoe het loopt.

Verwijderen voel je helemaal niks van.



Veel succes in maart.

Gr. Mo

Welkom hier en succes met klussen! :thumbup:

@Mo wrote:

Hoi Mosje,



Ik heb de mirena 4 jaar gehad.

4 jaar geen menstruatie. Heeeeeerlijk!!!

Ik weet mijn cyclus niet maar heb 2 dagen na verwijderen gewoon menstruatie gehad. Dus wacht op mijn volgende.Hoop het niet nartuurlijk!We zien wel hoe het loopt.

Verwijderen voel je helemaal niks van.



Veel succes in maart.

Gr. Mo




Hoi hoi,



Mirena 5 jaar gehad is vandaag verwijdert.Maar ben in de afgelopen 5 jaar gewoon ongesteld geweest :frowning: :frowning: En nu heb ik niks dus we zien het wel wat het gaat worden…



Groetjes West

@mosje wrote:

Mijn vraag is wat zijn jouw ervaringen hierbij en hoe weet jij je cyclus.


Ik ben Mo dan wel niet, maar kan je wel mijn ervaring vertellen… :wink:



Ik had, zoals de meeste Mirena-gebruiksters, de eerste 2/3 maanden onregelmatig licht bloedverlies… Pas na drie maanden hield ik het helemaal “droog”, zeg maar… :shifty: Mijn cyclus is niet veranderd, braaf om de 28 dagen… Ik merk het aan een verder onverklaarbare behoefte aan grote hoeveelheden chocola en een kort lontje hebben… Dan weet ik dat ik, als ik geen Mirena zou hebben, ongesteld zou zijn geweest… :wink: Plus dat ik altijd een week na mijn eisprong ineens veel minder melk heb (mijn zoon krijgt nog borstvoeding namelijk)… Aan die dingen merk ik dat ik nog dezelfde cyclus heb… Verder merk ik niks, ik verlies dus inderdaad geen bloed meer… :dance: Maar goed, da’s pas na drie maanden… Heb jij niks aan ben ik bang…

:lol: hoi ik ben Sissi,en heb al mijn vraag gesteld bij het forum voorstellen (foutje, is namelijk de eerste keer dat ik op een forum gaat).



Ik ben 34 jaar, getrouwd en heb 2 dochters van 8 en 6 jaar.



Nu willen we graag een derde kind hebben. :dance: :dance: :dance:



Ik gebruik sinds september 2004 de mirena spiraal en na de eerste twee maanden ben niet meer ongesteld geweest.

Maandag laat ik mijn spiraal verwijderen, weet iemand van jullie hoe lang zou duren totdat mijn menstruatie terug zijn?

@sissi wrote:

:lol: hoi ik ben Sissi,en heb al mijn vraag gesteld bij het forum voorstellen (foutje, is namelijk de eerste keer dat ik op een forum gaat).



Ik ben 34 jaar, getrouwd en heb 2 dochters van 8 en 6 jaar.



Nu willen we graag een derde kind hebben. :dance: :dance: :dance:



Ik gebruik sinds september 2004 de mirena spiraal en na de eerste twee maanden ben niet meer ongesteld geweest.

Maandag laat ik mijn spiraal verwijderen, weet iemand van jullie hoe lang zou duren totdat mijn menstruatie terug zijn?




Ik moest het toen laten verwijderen als ik ongesteld was want ik bleef gewoon ongesteld worden wel minder maar toch nog wel… Bij mij duurde het 2 maanden voor het weer normaal op rails was had dus een cyclus van 23 dagen 2 maanden achter elkaar en nu is hij weer normaal… Dus ik denk dat je dat zelf eventjes in de gaten moet houden en anders even aan de ha vragen



Groetjes West

Dankje West,

morgen is de dag gebroken en zal even aan de HA nog even vragen.

Eigenlijk had ik ook op een andere forum een soort gelijk vraag gesteld en twee meiden die net als ons mirena gebruiken hebben het meteen raak zonder wachten de menstruatie.



Dus misschien ga ik ook meteen aan de slag :wink: :wink:

@mosje wrote:

Hai Mo,



Ik heb ook een mirena momenteel aangezien ik op dit moment een pauze heb en dus niet zwanger mag worden. Ik slik namelijk medicijnen waarvan o.a. bloedverdunners en een mirena schijnt ervoor te zorgen dat je menstruatie heel weinig is of soms helemaal niet. Mijn vraag is wat zijn jouw ervaringen hierbij en hoe weet jij je cyclus. Waarschijnlijk wordt mijn mirena 23 maart weer verwijdert en dan gaan we er natuurlijk gelijk flink weer tegenaan.



In ieder geval veel succes met klussen!!


Met bloedverdunners alleen mag en kan je MITS onder medische begeleiding wel zwanger wordenhoor, ik slik die dingen namelijk levbenslang en ook wij hebben een dochtertje gekregen terwijl ik bloedverdunners gebruikte. Nadeel is wel dat je ipv tabletten injecties met bloedverdunners krijgt die je jezelf 1 keer per dag meot inspuiten in je buik! :shock:

Hoi!!!

Ik heb mijn spiraal maandag laten verwijderen en woensdag middag lijk ik ongesteld te zijn geworden.

Nou, het is anders dan normaal, vroeger heb ik altijd een cyclus van 28 dagen gehad en de ongesteld periode duurde altijd 5 a 6 dagen waarvan de eerste 2 / 3 had ik veel bloedverlies.

Nu heb steeds bloedverlies maar heel weinig, eigenlijk lijkt bloed samengesteld met slijm.

ik zal nog even wachten om te kijken hoe lang er duurt.

Hoop ik wel dat echt mijn menstruatie zijn!!!



Groetjes Sissi.