Dag meiden,
Ik heb al een jaar de mirena en nog steeds word ik om de 3/ 4 dan weer 2 weken ongesteld…erg raar allemaal!
En ook bloed ik gewoon netzoals toen ik een puber was, dus veel met krampen :think: .
Ik heb al eerder een spiraaltje gehad tussen Daan en Bas en toen was dat heerlijk…precies om de 4 weken iets bruin afscheiding en that`s it!
Maar nu dus heel anders helaas…
Ik heb het wel gevraagd aan de huisarts, en die zei dat ik pech had, dat er wel vrouwen waren die het zo hadden…zeer balen dus!
Ik twijfel wel heel erg of ik hem er niet uit moet halen… maar het zetten was vreselijk! Zeeeeer bloeden en veel pijn dus dat doe ik echt niet meer en de pil is ook geen optie voor me, en heb een hekel aan de rubbetjes…
Misschien willen we ooit nog wel een kindje maar nu nog niet…twijfel erg wat ik zal doen, toch inhouden of eruit?
Hebben meer dames hier last van?
nee ik herken het niet!! ben tot nu toe nog steeds zeer tevreden met mijn spiraal… heb hem vorig jaar april laten plaatsen, eerst 2 weken gevloeid, daarna niet meer. de laatste maand heb ik soms wat bloed , dat vind ik dan wel vreemd na een jaar!
en ik had ook geen pijn bij het plaatsen van dat ding…
anders toch eve naar de HA gaan?
Zelfde verhaal hier… Hier gaat hij eruit heb ik besloten…
Vind het heel gek hoor…bij de eerste geen problemen mee gehad maar nu dus wel!
Maar baal er wel van hoor!