mirena er uit gevallen!

vanmorgen is bij mij een mij een mirena geplaatst, en vanmiddag voelde ik de draadjes zitten bij het lopen.

Toen ik op het toilet gign kijken higen de draadjes naar buiten, en toen ik er aanzat kwam de hele spriaal weer naar buiten…

wie herkent dit?? ben ik te onvoorzichtig geweest (lijkt me niet, maar toch) of heb ik gewoon pech??

het is maar goed dat je het hebt gezien… je zou hem maar missen

dan ben je mooi weer zwanger straks :shock: :inlove:

ff de ha bellen maar weer denk ik toch… kan het zijn dat ie niet goed geplaast is…???

Huh, kan dat zomaar dan? :shock: Misschien waren ze vergeten de draadjes af te knippen?

Ik zou er maar even mee terug gaan, maar dat had je zelf ook vast wel bedacht… :wink:

Zeker raar zeg. Kan het niet zijn dat het te vroeg na je bevalling is geplaatst misschien?

HUH?

kan dat??

Stomme vraag, want het is jou gebeurt, dus ja het kan!

Ik zou zeker even contact opnmen want het hoort niet zomaar te kunnen, ik voel de touwtjes ook wel eens zitten hoor (meestal rondom de menstruatie) maar eruitvallen???

Is hij niet te snel na je bevalling geplaatst, bij mij wilden ze het pas na 3 maanden doen namelijk!

Ja het kan!

Bij een vriendin van mij is hij zelfs tot 2 keer toe uitgevallen…

Allebei de keren bij gynaecoloog geplaatst en 2 echo’s na de tijd gehad om te kijken of hij goed zat,maar na bijna een week eruit gevallen bij het plassen :shock:

Oorzaak onbekend,ze weet alleen wel dat ze nu dus geen spiraaltje weerneemt :wink:

Heb hem zelf ook,bijna 2 jaar, en heb zelf nergens last van.Het schijnt ook niet zo vaak voor te komen.

ik heb net de assistente aan de telefoon gehad, en die gaat met de huisarts overleggen…

Heb zelf nooit een spiraaltje gehad, maar weet wel dat het vrij vaak gebeurd. Dat ze dus als je dat wilt, met de nacontrole bij 6 weken na de bevalling een spiraaltje plaatsen.

Maar dat hij eruit kan vallen had ik ook nog nooit van gehoord, je zal het idd maar niet merken op de wc ofzo :shock:

@Kes wrote:

Heb zelf nooit een spiraaltje gehad, maar weet wel dat het vrij vaak gebeurd. Dat ze dus als je dat wilt, met de nacontrole bij 6 weken na de bevalling een spiraaltje plaatsen.

Maar dat hij eruit kan vallen had ik ook nog nooit van gehoord, je zal het idd maar niet merken op de wc ofzo :shock:

En dan raakt de boel verstopt in de wc en dan vindt de loodgieter dat ding… :lol:

Wel vervelend, moet je weer… :? :silenced:

@Kaar wrote:

@Kes wrote:

En dan raakt de boel verstopt in de wc en dan vindt de loodgieter dat ding… :lol:

:shock: Zo groot is een Mirena niet toch? :mrgreen: :mrgreen:

en wat zij de ha???

ik heb 3 mirena’s gehad en dit nog nooit mee gemaakt.

alle 3 zijn bij de huisarts geplaatst

de ha gaf aan dat het wel eens voorkwam, maar niet vaak, dus gewoon pech gehad…

over een maand maak ik weer een afspraak, want ht kan zijn dat de bbm gewoon nog te flexibel is…

ships, baal wel een beetje, het inbrengen deed niet echt pijn, maar prettig was het ook niet…