Mirena en zere borsten, herkenbaar?

Hoi, ik heb sinds een maand of 4 de mirena. Eerst was ik wel tevreden maar dat wordt steeds minder. 3 weken van de maand heb ik helemaal nergens last van en daarna begint het gezeik: zeurende kramp onderin m’n buik en rug en dat duurt vaak een week. Vervolgens begint m’n menstruatie maar dat duurt ook weer 2 á 3 dagen voordat dat goed doorzet en dan nog eens een dikke week ongesteld. Al met al dus 3 weken op en af. Als het goed is zou m’n ongi er nu weer zo’n beetje aan moeten komen als het weer volgens dit patroon gaat. Maar ik heb nu ook onwijs zere borsten. Volgens mij had ik dit in voorgaande maanden ook wel een beetje maar niet zo erg als nu… :think: Ik word hier dus ontzettend zenuwachtig van, zou ik toch zwanger kunnen zijn? Die kans lijkt me zo klein maar ja je hoort het weleens he…

Het valt me toch wel tegen hoor de mirena, ik ben nog nooit zoveel bezig geweest met ‘oh jee als ik maar niet zwanger ben’ als nu en het was juist m’n bedoeling dat ik geen omkijken zou hebben naar anticonceptie. M’n libido neemt nu ook weer langzamerhand af, net als bij de pil. :? En ik hoopte zo dat de mirena hét antwoord op dit probleem was, niet echt helaas…

Maar…zere borsten, hoort dat bij de mirena? Wie kan me een beetje geruststellen?

Helaas heb ik hetzelfde als jou en heb hem sinds maart,

Maar ik ga hem laten verwijderen,

heb ook klachten als haaruitval, acne, eigenlijk de hele maand door bruinige afscheiding, erg zere onderbuik.

Hier de mirena sinds drie weken.

Voortdurend last van bruine afscheiding, pijnlijke onderbuik, haaruitval…

Tot nu toe vind ik de Mirena dus nog niet geweldig, maar wil het nog even 3 mnd aankijken.

heb geen last van pijnlijke borsten.

hier ook mirena… en ook 10 dagen ongesteld geweest… beetje overdreven he :mrgreen:

maar goed het was de eerste keer ongi met dat ding heb hem nu bijna 4 mnd… de eerste 9 wk wel veel spotting gehad… dat is nu weg…

hoop de volgende ongi minder en korter te hebben…

maar hier geen last van pijnlijke borsten…

Een boel klachten gehad, zelfde als Knollie… maar geen last gehad van pijnlijke borsten…

Ik heb trouwens wel erg pijnlijke borsten, kan soms mijn shirtjes er niet eens op hebben, (maar ja dat zal wel moeten he :wink:

Nou, de pijnlijke borsten zijn nu zo goed als weg en nu eindelijk dan toch nog ongesteld! :slight_smile: Maar iedere keer die onrust: zit ie wel goed, werkt ie wel, wat gebeurt er van binnen…gék word ik er soms van! :wall: En nu weer helemaal gerustgesteld natuurlijk tot de volgende maand dan… :roll: