Mip is een kleuter

@Mip wrote:

Jammer dat ze daar geen voetenzakken verkopen :mrgreen:




die hebben ze wel Mip echt waar :lol:

@Mip wrote:

Jammer dat ze daar geen voetenzakken verkopen :mrgreen:






proestttt :mrgreen:





wel 3000 lappen stof, kun je kiezen en selluf maken :mrgreen:

@Mip wrote:

Ik moet gaan!!



Suxes mir

Dan Faizaa voor de gezelligheid!!!



:-




wuif



:-

@miriam wrote:

@faizaa wrote:
@Mip wrote:
Ow, die aardewerken torentjes ken ik idd wel! Heb je ook van dat hele mooie bewerkte aardewerk zeg maar! Die vind ik altijd zo mooi! Maar nooit geweten wat je ermee moest. hahahaha :oops: :mrgreen:






ja je hebt hele mooie die zijn voor de sier… en je hebt die bruine die zijn voor het echie… Ik heb altijd in een bruine tajine gamaakt… koppig kaasje want mijn schoonmoeder doet het in een snelkookpan… :mrgreen:

mijn tajine ging telkens stuk (ondanks het in water zetten zoveel uur voor gebruik dus nuuuuu heb ik een IKEA tajine… gewoon een soort tefal pan maar in de vorm van een tajine :roll: :roll: :roll: Vind het gewoon leuk, koken in een torentje… :mrgreen:




bedoel je die snelkookpan waar je spierballen voor nodig hebt met open en dichtdraaien :roll: zooo onhandig :mrgreen:






Mijn SM heeft wel spierballen… :mrgreen: Ik vind ze ook onhandig en ben er bang voor… die gekke spuitdinges… :silenced:

Nog een 25 berichtjes

Succes :thumbup:

@Mip wrote:

Ik moet gaan!!



Suxes mir

Dan Faizaa voor de gezelligheid!!!



:-






Ciao… :-





Sophia… :mrgreen: nog 300 :lol: :lol: :lol:

Heyyyyy Miriam, wel typen he… zo word je nooit een kleuter :snooty: :mrgreen:

hihi dat draaitolletje ook zo maf

@faizaa wrote:

Heyyyyy Miriam, wel typen he… zo word je nooit een kleuter :snooty: :mrgreen:




doe me best maar geef ondertussen ook bv en meneer houdt zijn benen niet stil :lol: :roll:

Nee, ik vind het niks… staat ook niet gezellig… :angel:

hoef er nog maar 23 :shock: :dance:

@miriam wrote:

@faizaa wrote:
Heyyyyy Miriam, wel typen he… zo word je nooit een kleuter :snooty: :mrgreen:




doe me best maar geef ondertussen ook bv en meneer houdt zijn benen niet stil :lol: :roll:






Oww haha… ja ik ken het… met 1 vinger typen en zijn handje graait naar het toetsenbord… knietje hoog onder zijn hoofd… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Nee, ik vind het niks… staat ook niet gezellig… :angel:




inderdaad die tajine ook spannend ls je de deksel eraf haalt :slight_smile:

@miriam wrote:

hoef er nog maar 23 :shock: :dance:






Die heb je binnen vandaag… :thumbup: Morgen begint je nieuwe kok-leven als kleuter…



Voor je het weet ben je verslaafd… :angel:

@faizaa wrote:

@miriam wrote:
@faizaa wrote:
Heyyyyy Miriam, wel typen he… zo word je nooit een kleuter :snooty: :mrgreen:




doe me best maar geef ondertussen ook bv en meneer houdt zijn benen niet stil :lol: :roll:






Oww haha… ja ik ken het… met 1 vinger typen en zijn handje graait naar het toetsenbord… knietje hoog onder zijn hoofd… :mrgreen:




en ondertussen af en toe loslaten om te kijken waar dat grappige tikgeluid vandaan komt :mrgreen:

@miriam wrote:

@faizaa wrote:
Nee, ik vind het niks… staat ook niet gezellig… :angel:




inderdaad die tajine ook spannend ls je de deksel eraf haalt :slight_smile:






Walm stoom in je gezicht… :mrgreen: heb al vaak mijn handen verbrand joh… en heb 2 dagen lang de gele safraan nagels… :mrgreen:

nou ik ben al verslaafd hoor heb alleen de titel nog niet :mrgreen:

@faizaa wrote:

@miriam wrote:
@faizaa wrote:
Nee, ik vind het niks… staat ook niet gezellig… :angel:




inderdaad die tajine ook spannend ls je de deksel eraf haalt :slight_smile:






Walm stoom in je gezicht… :mrgreen: heb al vaak mijn handen verbrand joh… en heb 2 dagen lang de gele safraan nagels… :mrgreen:




:lol: ben niet de enige kluns :lol:

suc6 met 1000 berichtjes

ik ga hier ff met 1 draakje 2 andere draakjes uit school halen

en handen verbranden met koken of gele vingers van de massala heb ik nou nooit :liar:

hahahhaah nee inderdaad… weet je ik ben gewoon zoooo ruw he… en laat ook alles slingeren… pakt mijn dochter vervolgens de bus peper en strooit die over de salontafel… zo’n dingen… met koken zou ik eigenlijk 4 handen moeten hebben… kids gaat wel… maar koken… nee… handen tekort… :mrgreen: