Mip is een kleuter

@Mip wrote:

@faizaa wrote:
@Mip wrote:
:think: Hmmm,. moet zo deze gezelligheid verlaten. Ik krijg onverwachts Kraambezoek. Ja, je leest het goed :roll: Kind loopt al bijna de box uit :wink: :mrgreen: Maar goed, kadoā€™s blijven welkom! :silenced:






Ik herken hetā€¦ maanden later nogā€¦ :roll:

Prenatal bonnetje vragen :snooty: Voor je weet welā€¦ :wink: :thumbup:




:lol: :lol:

Een niet nader te noemen merk voetenzak :oops: :mrgreen:






Hihiā€¦ :mrgreen: :thumbup:

@Mip wrote:

Klinkt wel spannend.

Maar die pruimen weet ik niet zo goed te plaatsen. Lijkt me zo zoet. :eh:






ja misschien zijn we TE Hollands :mrgreen: maar ik heb niks met de combinatie vlees en pruimen of vlees en zoetā€¦ zoals kaneelā€¦

Ow, die aardewerken torentjes ken ik idd wel! Heb je ook van dat hele mooie bewerkte aardewerk zeg maar! Die vind ik altijd zo mooi! Maar nooit geweten wat je ermee moest. hahahaha :oops: :mrgreen:

@miriam wrote:

stoofpot van vlees met uien en gedroogde pruimen met kaneel en sesamzaadjes ik vind het :drool:



faizaa :sick:



maar als je het maakt zoals ik ahum :drool:






Pffā€¦ :snooty: kapsonesā€¦ :mrgreen:

Nee maar je moet er gewoon van houdenā€¦

Geef mij maar een lekker tajine met lamsvlees of gehakt met veeeeel groenten, :drool:

@Mip wrote:

Klinkt wel spannend.

Maar die pruimen weet ik niet zo goed te plaatsen. Lijkt me zo zoet. :eh:




is het ook een beetje, net als tutti frutti

@faizaa wrote:

@Mip wrote:
Klinkt wel spannend.

Maar die pruimen weet ik niet zo goed te plaatsen. Lijkt me zo zoet. :eh:






ja misschien zijn we TE Hollands :mrgreen: maar ik heb niks met de combinatie vlees en pruimen of vlees en zoetā€¦ zoals kaneelā€¦




Ik vrees dat ik ook gewoon maar uit de klei ben getrokken idd.

@faizaa wrote:

@miriam wrote:
stoofpot van vlees met uien en gedroogde pruimen met kaneel en sesamzaadjes ik vind het :drool:



faizaa :sick:



maar als je het maakt zoals ik ahum :drool:






Pffā€¦ :snooty: kapsonesā€¦ :mrgreen:

Nee maar je moet er gewoon van houdenā€¦

Geef mij maar een lekker tajine met lamsvlees of gehakt met veeeeel groenten, :drool:




Ahw een lammetje!!! :frowning:

@faizaa wrote:

@miriam wrote:
stoofpot van vlees met uien en gedroogde pruimen met kaneel en sesamzaadjes ik vind het :drool:



faizaa :sick:



maar als je het maakt zoals ik ahum :drool:






Pffā€¦ :snooty: kapsonesā€¦ :mrgreen:

Nee maar je moet er gewoon van houdenā€¦

Geef mij maar een lekker tajine met lamsvlees of gehakt met veeeeel groenten, :drool:




:sick: lamsvlees :sick: groenten :thumbup:

Maar hoe hou je zoā€™n pot dan warm? Kan dat op het vuur gewoon dan? :think: Hoe moet het anders stoven?

@Mip wrote:

Ow, die aardewerken torentjes ken ik idd wel! Heb je ook van dat hele mooie bewerkte aardewerk zeg maar! Die vind ik altijd zo mooi! Maar nooit geweten wat je ermee moest. hahahaha :oops: :mrgreen:




:lol:

@Mip wrote:

Ow, die aardewerken torentjes ken ik idd wel! Heb je ook van dat hele mooie bewerkte aardewerk zeg maar! Die vind ik altijd zo mooi! Maar nooit geweten wat je ermee moest. hahahaha :oops: :mrgreen:






ja je hebt hele mooie die zijn voor de sierā€¦ en je hebt die bruine die zijn voor het echieā€¦ Ik heb altijd in een bruine tajine gamaaktā€¦ koppig kaasje want mijn schoonmoeder doet het in een snelkookpanā€¦ :mrgreen:

mijn tajine ging telkens stuk (ondanks het in water zetten zoveel uur voor gebruik dus nuuuuu heb ik een IKEA tajineā€¦ gewoon een soort tefal pan maar in de vorm van een tajine :roll: :roll: :roll: Vind het gewoon leuk, koken in een torentjeā€¦ :mrgreen:

@Mip wrote:

Maar hoe hou je zoā€™n pot dan warm? Kan dat op het vuur gewoon dan? :think: Hoe moet het anders stoven?




je doet t gewoon op t vuur, laag en pruttelen maar

@faizaa wrote:

@Mip wrote:
Ow, die aardewerken torentjes ken ik idd wel! Heb je ook van dat hele mooie bewerkte aardewerk zeg maar! Die vind ik altijd zo mooi! Maar nooit geweten wat je ermee moest. hahahaha :oops: :mrgreen:






ja je hebt hele mooie die zijn voor de sierā€¦ en je hebt die bruine die zijn voor het echieā€¦ Ik heb altijd in een bruine tajine gamaaktā€¦ koppig kaasje want mijn schoonmoeder doet het in een snelkookpanā€¦ :mrgreen:

mijn tajine ging telkens stuk (ondanks het in water zetten zoveel uur voor gebruik dus nuuuuu heb ik een IKEA tajineā€¦ gewoon een soort tefal pan maar in de vorm van een tajine :roll: :roll: :roll: Vind het gewoon leuk, koken in een torentjeā€¦ :mrgreen:




En dat van de Ikea! :lol: :lol:

IKEA tajine

Jammer dat ze daar geen voetenzakken verkopen :mrgreen:

ik wil ook kleuter zijn

maar moet er nog 300 of zo

@faizaa wrote:

@Mip wrote:
Ow, die aardewerken torentjes ken ik idd wel! Heb je ook van dat hele mooie bewerkte aardewerk zeg maar! Die vind ik altijd zo mooi! Maar nooit geweten wat je ermee moest. hahahaha :oops: :mrgreen:






ja je hebt hele mooie die zijn voor de sierā€¦ en je hebt die bruine die zijn voor het echieā€¦ Ik heb altijd in een bruine tajine gamaaktā€¦ koppig kaasje want mijn schoonmoeder doet het in een snelkookpanā€¦ :mrgreen:

mijn tajine ging telkens stuk (ondanks het in water zetten zoveel uur voor gebruik dus nuuuuu heb ik een IKEA tajineā€¦ gewoon een soort tefal pan maar in de vorm van een tajine :roll: :roll: :roll: Vind het gewoon leuk, koken in een torentjeā€¦ :mrgreen:




bedoel je die snelkookpan waar je spierballen voor nodig hebt met open en dichtdraaien :roll: zooo onhandig :mrgreen:

@faizaa wrote:

IKEA tajine


Ow, vind hem nog wel mooi ook zeg! :thumbup:

Jaaa joh, IKEA heeft alles :mrgreen:

Ik doe er wel een vlamverdeler onderā€¦ Bij de Maroc tajinesā€¦ :mrgreen: Bij de Ikea ā€˜tajineā€™ :roll: nietā€¦

Ik moet gaan!!



Suxes mir

Dan Faizaa voor de gezelligheid!!!



:-*