cebe
@Annaatje wrote:
Nee hoor, mij heb je niet beledigd!
Sam staat blauw zo mooi! En grijs!
Heb trouwens vanmiddag zijn haartjes zelf geknipt :oops: :mrgreen: Best stoer :mrgreen: Beetje gel er weer in! Gaat hij nu zichzelf elke keer aaien!
En mij knuffelen :inlove: Hij zit hier voor me, bij het toetsenbord :mrgreen:
maar Sam is ook een blond jochie he. Past blauw en grijs ook wel mooi bij.
Hoi Sam kan je ook wat typen? :mrgreen:
system
Sam hier spoort niet!
Gaat ie zn stekels eruit wrijven… en mi n haaar ooook helpppp!!! :mrgreen:
cebe
@miriam wrote:
maar ze hebben ok leuke dingen voor kale meisjes :inlove: bandjes waar je van alles op kan doen :inlove:
dan moet je net Robyn hebben. Die blieft dat echt niet, iets op haar hoofd. Truitje eroverheen is al drama :?
ron
Anne is gewoon een lekker ding :mrgreen:
system
M,MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMVBTTTTTGGGGGGGGTT6TT1`1
cebe
@Annaatje wrote:
Sam hier spoort niet!
Gaat ie zn stekels eruit wrijven… en mi n haaar ooook helpppp!!! :mrgreen:
ziet je toekomstige baas meteen dat je flexibel bent!
cebe
Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens.
:evil:
system
o jee sam blijf af van je moeders haar :naughty: ze moet zo op gesprek :mrgreen:
system
@Cebe wrote:
Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens.
:evil:
ja stom he had ik ook :evil: :mrgreen:
nog 51 :dance:
system
Nou, ik moet er vandooor!! Sam pruttelt
en gaan zo rijden! :mrgreen:
cebe
@Annaatje wrote:
M,MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMVBTTTTTGGGGGGGGTT6TT1`1
grotendeels mee eens! al is het natuurlijk niet altijd zo!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
system
succes anna hier wordt geduimd laat ff weten hoe t ging en rij voorzichtig zijn echt windvlagen
:-*
ron
Anne! succes!
Ceebee ook! :mrgreen:
system
Cebe zet hem op he met berichtjes typen! Je kunt het
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tot later meiden!!! :-*
cebe
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: