Mip is een kleuter

@Annaatje wrote:

@Cebe wrote:
wat ben jij een leuke meid :thumbup:

heb je vriend ooit eens iets zien zeggen over je uitstraling. zou je zo aannemen! :mrgreen:

:oops: :oops: :oops:

nee, anne, dan zeg je: dankjewel voor het compliment!

@miriam wrote:

zelfgemaakte pizza

ps hoeveel moet je nog cebe?

63 8)

:wink:

@Cebe wrote:

@Annaatje wrote:
@Cebe wrote:
wat ben jij een leuke meid :thumbup:

heb je vriend ooit eens iets zien zeggen over je uitstraling. zou je zo aannemen! :mrgreen:

:oops: :oops: :oops:

nee, anne, dan zeg je: dankjewel voor het compliment!

Dank je wel :-*

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ja inderdaad de meisjeskleren zijn echt :inlove: ze hebben een paar jaar geleden een wat mindere collectie gehad maar nu weer :inlove: voor jongetjes , moet ik nog aan wennen zo weinig kleur :oops:

:thumbup:

roergebakte spruitjes met krieltjes, gember, appel, rozijnen en koriander :drool: :drool: :drool:

@miriam wrote:

ja inderdaad de meisjeskleren zijn echt :inlove: ze hebben een paar jaar geleden een wat mindere collectie gehad maar nu weer :inlove: voor jongetjes , moet ik nog aan wennen zo weinig kleur :oops:

En toch kan ik voor Sam daar prima slagen!! :thumbup: vooral de broekjes!! :thumbup:

cebe dit ga je echt wel redden vandaag :mrgreen:

@miriam wrote:

ja, zou ik ook aan moeten wennen. als ik een babywasje gedraaid heb is mijn hele rekje rood - oranje - paars - roze :inlove:

vriendlief komt daar ook altijd met dingen van de jongensafdeling aanzetten :lol: “ach, kan toch best?’”

@Annaatje wrote:

@miriam wrote:

En toch kan ik voor Sam daar prima slagen!! :thumbup: vooral de broekjes!! :thumbup:

maar dat is allemaal blauw en beige en groen tenminste wat ik heb gezien en wil zograag felrood enzo, of oranje of geel iets fleurigs al die baby’s om me heen dragen kaki en beige bah saai.

Hoop niet dat ik nu iemand beledig :oops:

met graffiti achtige dingen en casettebandjes en poppetjes en doodshoofdjes…

ik duik op de jurkjes af 8)

oh die doodshoofdjes vind ik echt erg :sick: maar verder die jurkjes en hemdjes alles leuk :inlove: en ze hebben ook van die leuke haardingetjes enzo :inlove:

Nee hoor, mij heb je niet beledigd!

Sam staat blauw zo mooi! En grijs!

Heb trouwens vanmiddag zijn haartjes zelf geknipt :oops: :mrgreen: Best stoer :mrgreen: Beetje gel er weer in! Gaat hij nu zichzelf elke keer aaien!

En mij knuffelen :inlove: Hij zit hier voor me, bij het toetsenbord :mrgreen:

@miriam wrote:

@Annaatje wrote:
@miriam wrote:

maar dat is allemaal blauw en beige en groen tenminste wat ik heb gezien en wil zograag felrood enzo, of oranje of geel iets fleurigs al die baby’s om me heen dragen kaki en beige bah saai.

Hoop niet dat ik nu iemand beledig :oops:

is een kwestie van smaak. mijn tante heeft een zoontje geadopteerd uit sierra leone. die droeg ook altijd kaki en beige. en z’n mooie krullen knipte ze kort :? ik had het wel geweten hoor: mooi oranje shirtje, bos zwarte krullen :inlove:

die van mij wordt zo bleek van die kleuren maar rood bijvoorbeeld staat hem prachtig :inlove:

Jaa Rood staat Sam ook wel!!! :thumbup:

Ach, mijn mannetje staat alles 8) :mrgreen:

@miriam wrote:

oh die doodshoofdjes vind ik echt erg :sick: maar verder die jurkjes en hemdjes alles leuk :inlove: en ze hebben ook van die leuke haardingetjes enzo :inlove:

ja, is vriendlief die daar op af duikt :wink:

Robyn heeft amper haar :frowning: nog geen speldjes dus.

maar eerste hapje wordt wortel! 8)

@Annaatje wrote:

Jaa Rood staat Sam ook wel!!! :thumbup:

Ach, mijn mannetje staat alles 8) :mrgreen:

hihi het is ook een luxeprobleem :mrgreen:

maar ze hebben ok leuke dingen voor kale meisjes :inlove: bandjes waar je van alles op kan doen :inlove: