minst betrouwbare test?

Ik heb alle forums gelezen en ik zou graag willen weten wat de minst-betrouwbare test is. heb zelf net etos-gedaan en was negatief, las ik ergens in de forum dat hij niet zo goed is.

Ik heb weleens gelezen dat de Romed test niet betrouwbaar is.

Over de Kruidvattesten lees je wel veel goede ervaringen.

Romed heeft inderdaad de meeste ‘vals-positieven’ juist omdat die eigenlijk dus te gevoelig is.

Predictor is het minst gevoelig en dus pas laat positief. Verder zijn er niet echt slechte testen op de markt. Meeste mensen hebben het liefste CB aangezien die een soort gemiddelde is, heel betrouwbaar, niet te gevoelig en niet te weinig gevoelig.

predictor vond ik inderdaad niets, geef mij maar cb, t liefst de digitale.

ik had met de predictor 4 dagen voor me NOD al positief… verder nooit testen hoeven gebruiken dus dat weet ik niet

hai,

Ik heb wel eens gehoord dat de digitale van cb ook pas heel laat positief geeft. Ik heb m trouwens deze keer wel gekocht :oops:

Eerder hadden wij de gewone van cb, was de eerste keer niet heel duidelijk, maar drie dagen later konden we er niet overheen kijken! :inlove:

liefs

daffie

Predictor gaf bij mij niets aan en dezelfde middag een CB test wel… beetje vaag dus…

Is niet vaag hoor Danielle, Predictor heeft de dubbele hoeveelheid hormoon nodig in vergelijking met CB :wink:

Dus pas 2 dagen nadat de CB positief aangeeft werkt een Predictor test. Wel heel erg betrouwbaar in dat opzicht, is er iig geen vals positieve uitslag 8)

Niet te snel testen geeft de meest betrouwbare uitslag :wink:

Ik heb ervaring met verschillende soorten testen en geen enkele negatieve ervaring.

Ik vind Matcare fijne testen.

@Rhiannon wrote:

Is niet vaag hoor Danielle, Predictor heeft de dubbele hoeveelheid hormoon nodig in vergelijking met CB :wink:

Dus pas 2 dagen nadat de CB positief aangeeft werkt een Predictor test. Wel heel erg betrouwbaar in dat opzicht, is er iig geen vals positieve uitslag 8)

Oh dat wist ik niet. Ik was wel over tijd toen ik de test deed. Dus niet te vroeg ofzo. In de beschrijving stond dat hij vanaf dag 1 overtijd zou werken…

Ik heb nu de matcare testen besteld. Die had ik eerder dit jaar ook en die gaf direct resultaat…

Ik ga voor kruidvat.

mischien even een domme vraag van me maar wat is een cb test?

ben nu zelf 2 dagen over tijd en de predictor gaf negatief aan…maar die heb ik dan ook weer eens 3 dagen voor nod gedaan…erg dom van me :wall:

cb= Clear Blue

Ik zelf vind de kruidvat testen erg fijn. Heb predictor gebruikt en cb digitaal, maar die gaven alle negatief behalve de kruidvat en eigen merk van de apotheker, die gaven beide positief.