ola,
wie weet hoeveel een guppie minimaal moet drinken? Max is geloof ik 150cc per kg, maar wat is dan het minimale?
Ik ben vorige week gestopt met de bv. Dat liep allemaal goed, dronk hij ook goed maar ik was het zat…
Als hij van bv een fles kreeg dronk hij ong. 100cc. Maar goed uit de borst dronk hij echt wel meer.
Als ik hem nou een fles geef (bv of kv maakt niet uit) drinkt hij on.g 100-120cc en dan vind hij het genoeg. Met mazzel drinkt hij op een dag 1x zijn fles van 150+5=165cc leeg…
Ik geef hem 6 voedingen (waarvan helaas weer 1 snachts, hij sliep door…)
Vandaag bijv heeft hij tot nu toe op:
3.30 60cc
7.30 90cc
10.30 110cc
Hij is gewoon tevreden en slaapt prrima, dus ik denk dat het wel goed zit, maar vroeg het me af.
tussen de 100 en de 150cc per kilo lichaamsgewicht per dag , dus als je kleintje 6 kilo weegt is 600cc genoeg maar 900cc ook geen ramp , en alles wat daar tussenin zit .
:-*
ok fijn die 600cc red ie wel en hij was 2 weken geleden ong 5.5 kilo…
dan is er niets aan de hand en lekker zo doorgaan meid , hij doet het goed , is tevree , je bent een topper :thumbup:
miss dat je in zijn laatste fles voor de nacht wat rijstebloem of nutriton kan doen ?
miss zit hij dan wat voller en slaapt hij langer door ? :think:
vind hem nog wat te jong voor rijstebloem enz.
Denk dat hij zelf ook nog een “ritme” zoekt voor zijn flessen en hoeveelheden dus dat doorslapen komt wel weer…
alleen jammer dat ie er mee stopt juist als ik weer moet werken haha.
TNX iig!!