Mini Monkey, wie heeft ervaring, tips, filmpje, foto's?

Ik heb de mini monkey draagzak al een poosje in huis, maar tot nu toe alleen als hangmatje in de box gebruikt.

Als ik hem als draagdoek om doe, vind ik hem zonder baby erin al raar hangen :think:

Beetje lastig uit te leggen, maar onderaan aan de zijkant heb ik een soort van een stuk ‘over’, alsof ie te groot is.

Op internet kan ik wel foto’s op de site vinden van hoe het moet, en ook 1 filmpje van een mama die hem demonstreert met een pop.

Graag zou ik een filmpje zien met een echte baby :shifty:

Hoe doen jullie dat als jullie naar buiten gaan? Jas aan, doek om, kind jas aan en dan in de doek?

En hoeveel baby zie je dan? Ik had het idee dat de baby helemaal verstopt zou liggen en dus tegelijkertijd beschut, maar als ik voor de spiegel sta (ok, ik heb het nog maar 1x geprobeerd) dan zie ik haar goed liggen en ziet het er niet bepaald beschut uit.

Help? :shifty:

Ik heb hem ook.

Maar ik vind het een onding :thumbdown: .

Krijg het ook niet voor elkaar.

Het lijkt zo makkelijk op de site.

Maar hier dus nooit gebruikt :? .

Dus helaas, ik kan je er niet mee helpen.

Eerlijk gezegd vind ik het achteraf ook niks :thumbdown:

Hangmatje keer of 2 gebruikt en als draagding vind ik

een babybjorn 10x handiger en leuker.

Dus heb nog een nieuwe orange liggen voor de liefhebber :slight_smile:

Hoi ik heb hem de eerste maanden ook niet gebruikt omdat ik juist vond dat mijn zoontje er helemaal in verdween.

Echter toen hij wat ouder werd,ongeveer een half jaar ofzo was het wel super … ik droeg hem dan op mijn heup met de band als extra ondersteuning, scheelde veel voor mijn armen en hij kon alles super goed zien!!!

Oh ja dat kan ook nog he met die dingen… wat een idee ineens. misschien hier eens proberen. Joyce is nu 10 maanden en niet meer te tillen zo op de arm voor mij… maar misschien met zo’n band wel iets beter te doen…

Ik heb hem zelf ook niet gebruikt tot nu toe, kreeg het ook niet voor elkaar…

OP de site van borstvoeding.com staat ook veel info over draagdoeken en links naar andere sites…

Ik heb de tricotslen wel gebruikt in het begin… maar omdat ik erg klein ben lukte ook dat niet zo super en ik kreeg toch erg veel last van mijn bekken…

Maar de keren dat ik hem gebruikte voelde dat erg fijn… ik had eest de doek en dan kindje erin en dan jas eroverheen ( januari)…