minder beweging voelen bij warmte?

mij viel de vorige warme dagen (2 weken geleden) op dat ik kleintje minder voelde bewegen.

volgens verloskundige kon dat niet aan het weer liggen aangezien je vruchtwater de temp mooi op 37 graden houdt.

oke, vond ik een logisch antwoord en dus heb ik me er bij neergelegt.

Nu merkte ik bij ons aug. clubje dat er meer waren die de afgelopen dagen minder beweging voelde, en ook ik voelde gisteren weer minder beweging dan normaal.



hebben meer mensen er last van dat ze toch minder beweging voelen met de warmte? of is het echt gewoon toeval?

Ik denk eerder toeval. ik heb echt daar geen last van :think:

Ik denk niet dat de buitentemperatuur invloed heeft op de temperatuur van je vruchtwater. En ik denk ook niet dat een kindje zou reageren op een minimale temperatuurschommeling in je buik (als dat al mogelijk zou zijn) door minder te gaan bewegen. Puur toeval dus.

bedankt voor jullie reacties. ik weet ook niet waar het aan ligt, maar heb hier in de lange lijst toch ook wel een vroeger topic gevonden waar met de warmte minder beweging te voelen was, dus mis dat het toch om een of andere reden met elkaar te maken heeft

Hier absoluut geen last van :wink:

Beebje is ongeacht de buitentemperatuur erg druk :wink:

Wanneer ik hier last van had moest ik bellen en bekeken ze de kleine even in het ziekenhuis… meestal een lang rustmoment van de kleine en begon dan in het ziekenhuis te trappen

Geen last van. Wel dat ik meer harde buiken krijg door het hete weer en daardoor de baby (tijdelijk) minder voel.