Mijn zwangerschap.

@Supertubbie wrote:

My god het moet niet gekker worden :shock: :shock: :shock:

Gisteren bij de gynecoloog en mijn vriend vroeg aan haar waar de prik die ik vandaag moest halen voor was. Het ging er om dat ik negatief ben en hij positief en dat ik daarvoor een vacinatie moets halen. Op zich heel normaal niet.

Maar haar uitleg was heeeeeeeeeeel vaag :think: en het kwam er eigenlijk op neer dat ze het altijd deden die vacinatie want je wist maar nooit. Maar mijn mannie snapte het niet helemaal want hij zij ja maar ik ben positief en zij is negatief zo waarom dan uit zekerheid want het is dan toch 100% zeker nodig toch?

Weet je wat ze zij wahahahahaha. Je krijgt mij en mijn vriend niet snel allebij tegelijk met een mond vol tanden. We waren helemaal shocked :shock: :shock: :shock:

Ze zij: “Je weet nooit zeker wie de vader is en om te voorkomen dat de echte vader wel een andere bloedgroep heeft dan de moeder enten we altijd”

Ja iedereen maar ook iedereen neukt in het wilde weg rond en dan is het ook nog heel normaal dat je dat even bij een koppel mededeeld dat je vrouw gewoon wel misschien is vreemdgegaan…en je dus helemaal niet de papa bent.

:shock: :shock: :shock: :shock:

Hahahhaahaah…het is héél erg…maar moet er wél om lachen…

Wat een figuren hey…net of je je ongeboren kind in gevaar zou brengen…

In NL krijgt elke vrouw met een negatieve bloedgroep die prik (anti-D) er word indd niet eens naar de bloedgroep van de vader gevraagd, want dat zou indd best een ander kunnen zijn 8)

na de geboorte word gekeken naar de bloedgroep van je kindje en als die + is krijg je nogmaals die anti-D, ivm mogelijk bloedcontact tijdens de bevalling.

Dus volgens mij is het helemaal zo raar niet hoor Teletubbie :angel:

Sas, wat bedoel je precies met je ongeboren kind in gevaar brengen? Dat doe je mi niet als je die prik krijgt.

Hooguit het kind wat nog niet verwekt is (dus een eventueel 2e/3e of meer kindje).

Ik bedoel…net of je gaat liegen over de papa van je baby als je weet dat dat uitmaakt met die prik…zo bedoelde ik het.

Mar ik wist ook niet dat hier ook alle vrouwen hem kregen met negatief…ik ben positief dus nooit in verdiept :shifty:

ah kijk, heb ik je nog wat kunnen leren :angel:

ik krijg hem wel, vandaar dat ik het weet, Lys is + dus ik krijg hem over 2 weekjes alweer voor de 3e keer…

en hij is niet fijn, althans, dik stroperig in je bil… jammmmm

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar die prik heb je sowieso nodig.

Jij negatief en je man positief…dan heb je hem echt nodig.

Hilairsche verhalen schrijf je :thumbup:

Haai haai,

Ja idd een mooi verhaal :wink:

Ook hier een negatieve… dus ook hier de prik. En idd maakt het hier niet uit wat de man heeft…

Jij schrijft erg grappig en ga zeker je verhalen volgen… hahaha Spaanse slag en Nederlandse nuchterheid! Heerlijk!

ik ga je ook volgen …wat een grapjassen die spanjaarden :lol:

ow je schrijft geweldig, hylarisch je zou een boek moeten schrijven!

blijf je volgen :mrgreen:

hebje niks nieuws meer meegemaakt?? ik mis je hilarische verhalen…:stuck_out_tongue:

xx flower

wat schrijf je ontzettend leuk :thumbup: moet erg lachen om je verhalen!

aardige dokter,leuk voor je man ook ahahahaha

heb er wel om moeten lachen…

ik wacht je volgende leuke verhaal af :smiley: