My god het moet niet gekker worden :shock: :shock: :shock:
Gisteren bij de gynecoloog en mijn vriend vroeg aan haar waar de prik die ik vandaag moest halen voor was. Het ging er om dat ik negatief ben en hij positief en dat ik daarvoor een vacinatie moets halen. Op zich heel normaal niet.
Maar haar uitleg was heeeeeeeeeeel vaag :think: en het kwam er eigenlijk op neer dat ze het altijd deden die vacinatie want je wist maar nooit. Maar mijn mannie snapte het niet helemaal want hij zij ja maar ik ben positief en zij is negatief zo waarom dan uit zekerheid want het is dan toch 100% zeker nodig toch?
Weet je wat ze zij wahahahahaha. Je krijgt mij en mijn vriend niet snel allebij tegelijk met een mond vol tanden. We waren helemaal shocked :shock: :shock: :shock:
Ze zij: “Je weet nooit zeker wie de vader is en om te voorkomen dat de echte vader wel een andere bloedgroep heeft dan de moeder enten we altijd”
Ja iedereen maar ook iedereen neukt in het wilde weg rond en dan is het ook nog heel normaal dat je dat even bij een koppel mededeeld dat je vrouw gewoon wel misschien is vreemdgegaan…en je dus helemaal niet de papa bent.
In NL krijgt elke vrouw met een negatieve bloedgroep die prik (anti-D) er word indd niet eens naar de bloedgroep van de vader gevraagd, want dat zou indd best een ander kunnen zijn 8)
na de geboorte word gekeken naar de bloedgroep van je kindje en als die + is krijg je nogmaals die anti-D, ivm mogelijk bloedcontact tijdens de bevalling.
Dus volgens mij is het helemaal zo raar niet hoor Teletubbie
Sas, wat bedoel je precies met je ongeboren kind in gevaar brengen? Dat doe je mi niet als je die prik krijgt.
Hooguit het kind wat nog niet verwekt is (dus een eventueel 2e/3e of meer kindje).